قائم مقام وزیر نیرو:

خون شهدا برای مردم منشأ خیر و برکات متعددی است

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۹:۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۷۷۷۴۳
خون شهدا برای مردم منشأ خیر و برکات متعددی است
قائم مقام وزیر نیرو گفت: راه و فکر شهید راهی بلند و فکری پویاست که این راه بلند با همتی والا به جایی ختم شده که پروژه های نوآورانه به نام این شهدا نامگذاری می شود. قطعا خون شهدا برای مردم منشأ خیر و برکات متعددی است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ستار محمودی در آئین گلنگ زنی فاز نخست پست 33/132 کیلوولت GIS شهید جاسم حمید ( عبادی) که در کوی مهدیس اهواز برگزار شد؛ اظهار کرد: پروژه ای که امروز کلنگ زنی می شود در زیرساخت توزیع برق و پایدار شدن آن نقش مهم و اساسی دارد. از همکاران در بخش برق منطقه ای و توزیع برق که تلاش بسیاری برای بهبود زیرساخت های صنعت برق در این استان تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: خوشحالم از اینکه پروژه ای که برای مسیر روشنایی ساخته می شود را به نام شهید مدافع حرم «جاسم حمید» نامگذاری کرده اند؛ این شهید با ایده های بلند، عزم راسخ و سابقه طولانی در مبارزه با ستم فعالیت می کرد و در راستای همین اهداف والا به مقام شهادت نائل شد.

قائم مقام وزیر نیرو تاکید کرد: راه و فکر شهید راهی بلند و فکری پویاست که این راه بلند با همتی والا به جایی ختم شده که پروژه های نوآورانه به نام این شهدا نامگذاری می شود. قطعا خون شهدا برای مردم منشأ خیر و برکات متعددی است.

محمودی گفت: امیدوارم تا قبل از فصل گرمای سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد تا به پایداری بیشتر برق اهواز هم کمک کند؛ قطعا از این دست پروژه ها در آینده ای نزدیک برای استان خوزستان به افتتاح می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز