مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند خبر داد:

منطقه آزاد ارونـد قهرمان مسابقات کشوری کونگ فو شد+عکس

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۷:۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۷۷۹۹۴
منطقه آزاد ارونـد قهرمان مسابقات کشوری کونگ فو شد+عکس
پیمان ادیبی گفت: تیم کنگ فو منطقه آزاد اروند قهرمان مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی شد.

پیمان ادیبی مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشوری انتخابی تیم ملی کنگ فو از روز گذشته 24 بهمن ماه در سالن ولیعصر آبادان آغاز شد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 218 ورزشکار در قالب 25 تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

ادیبی افزود: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و در پایان تیم منطقه آزاد اروند با کسب سه طلا، دو نقره و یک برنز  به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: تیم های قم با سه طلا، یک نقره و یک برنز و اصفهان با یک طلا و دو نقره نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی عنوان کرد: در همین راستا کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم کنگ فو تهران رسید.

ادیبی یادآور شد: برگزاری این مسابقات در آبادان، علاوه بر امتیاز حق برگزاری و میزبانی برای ورزشکاران این رشته در اروند، سبب می شود ورزشکاران منطقه خود را در میادین بزرگ محک بزنند و از آمادگی بیشتری برخوردار شوند.

وی ضمن خرسندی از موفقیت تیم کنگ فو منطقه آزاد اروند در کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات توضیح داد: آبادان و خرمشهر از ظرفیت های بلقوه ایی در زمینه ورزشی برخوردار است و تمام سعی ما فراهم ساختن زیرساخت های لازم  در دو بخش نرم افزار و سخت افزاری است تا بتوانیم شاهد رشد مناسب تر و در خور ورزش این منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا، فینال مسابقات قهرمانی کشوری کونگ فو به میزبانی منطقه آزاد اروند در آبادان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، دبیر فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی ایران، شهردار و اعضا شورا شهر آبادان، طی روزهای 26 و 27 بهمن ماه جاری در سالن ولیعصر(عج) مجموعه ورزشی دهداری آبادان برگزار شد.

لحظاتی پیش این مسابقات با اهداء کاپ تیم های قهرمان به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است که هر ساله منطقه آزاد اروند(آبادان و خرمشهر) به دلیل شرایط آب و هوایی و زیرساخت های مناسب میزبان رویدادهای ملی و جهانی است.

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز