معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:

لزوم شرکت کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان در کارگاه آموزشی و تمرینی بحران

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۷۸۳۴۴
لزوم شرکت کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان در کارگاه آموزشی و تمرینی بحران
معاون فرماندار شادگان از برگزاری کارگاه آموزشی و تمرینی ویژه بحران خبر داد و بر لزوم شرکت کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان در این کارگاه تاکید کرد.

نعمت اله آلبوغبیش در گفت و گو با خبرنگار برنا ، از برگزاری کارگاه آموزشی و تمرینی ویژه بحران خبر داد و اظهارکرد: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده، کارگاه آموزشی و تمرینی ویژه بحران به مدت دو روز در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه جاری در شهرستان ماهشهر برگزار می شود.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر شرکت کلیه اعضای مدیریت بحران شهرستان در این کارگاه افزود: کارگاه آموزشی و تمرینی ویژه بحران، باحضور اعضای مدیریت بحران شهرستان های شادگان، ماهشهر، هندیجان، امیدیه و آغاجاری در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: کارگاه آموزشی و تمرینی بحران توسط مدیریت‌ بحران استانداری خوزستان باهدف افزایش آمادگی دستگاههای امدادی و اجرایی عضو مدیریت بحران شهرستانها به منظور آموزش چگونگی پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات طبیعی و کاهش خسارات احتمالی حوادث غیر مترقبه برگزار می‌شود.

آلبوغبیش در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در راستای عملکرد هماهنگ و منسجم ادارات و ارگانهای مختلف در هنگام وقوع بلایای طبیعی و بحران بیان داشت: در این کارگاه آموزشی و تمرینی تعداد ۳۰ نفر از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان که عضو مدیریت بحران هستند، شرکت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز