نتایج مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور در اهواز

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۴۵:۰۴
کد خبر: ۶۷۸۳۷۶
نتایج مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور در اهواز
رقابت های پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور در روزهای 25 تا 27 بهمن ماه به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران و هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خوزستان در سالن شهید لرکی شرکت ملی حفاری برگزار شد که در نهایت نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، این رقابت ها در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با ورزشکارانی از 24 استان با حضور مجتبی ملکی رییس کمیته پاورلیفتینگ، احمدرضا همایون رییس کمیته داوران، مجتبی نظرخانی رییس کمیته انضباطی، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان،ایرج کریمی مدیرعامل باشگاه ورزشی ملی حفاری و اردوان قاسمی سرپرست هیات بدنسازی خوزستان برگزار شد که در پایان نفرات برتر هر دسته برای اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی شناخته شدند.

در بخش تیمی این رقابت ها در رده نوجوانان  تیم های خوزستان "الف" با 57 امتیاز،  خوزستان "ب" با 41 امتیاز و  اردبیل با 24 امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رده جوانان نیز عناوین اول تا سوم به ترتیب به تیم های رفسنجان با 57 امتیاز، قویدلان خوزستان با 51 امتیاز و چهارمحال بختیاریبا  47 امتیاز رسید.

در بزرگسالان نیز تیم های ملی حفاری خوزستان با  60 امتیاز،  شهید احمدی اسلام آباد 51 امتیاز و ملی حفاری ب خوزستان با 42 امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

همچنین در رده پیشکسوتان کلاس یک، تیم  هیات خوزستان "الف" با 60 امتیاز مقام اول،  مهدیس گناوه با 35 امتیاز مقام دوم و تیم هیات خوزستان "ب" با 27 امتیاز مقام سوم این رقابت ها را به دست آوردند.

در کلاس دو نیز تیم های سیمان خاش با 53 امتیاز، هیات خوزستان "ب" با 36 امتیاز و تیم چهارمحال بختیاری با 30 امتیاز موفق به کسل عناوین اول تا سوم این رقابت ها شدند.

در کلاس سه نیز تیم های  یزد با 12 امتیاز، پردیس نوین ملایر با 12 امتیاز و  سیمان خاش با 11 امتیاز به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

 تیم های هیات خوزستان با 12 امتیاز و کردستان با 9 امتیاز در کلاس چهار این رقابت ها به مقام اول و دوم دست یافتند.

در قهرمان قهرمانان در رده نوجوانان نیز جواد غلامی مقدم از خوزستان "الف" به مقام قهرمانی دست یافت و در رده جوانان نیز کورش رفیعی از رفسنجان قهرمان این رقابت ها شد.

همچنین در رده بزرگسالان شهریار احمدپور از خوزستان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در رده پیشکسوتان نیز رضا سعد زاده از گناوه در کلاس یک، محسن کوش پا از خوزستان در کلاس دو، اصغر فضل الهی از مال میر در کلاس سه و محمد معصومی از خوزستان در کلاس به مقام قهرمانی این رقابت ها رسیدند.

به گزارش برنا، در این مسابقات کورش رفیعی از رفسنجان در دسته 125 کیلوگرم رده سنی جوانان با بلند کردن وزنه 235 کیلوگرمی، پنج کیلوگرم رکورد کشور را جابجا کرد.

 

نظر شما