رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تاکید کرد:

استفاده از تمام ظرفیت تهیه و توزیع بن کتاب در نمایشگاه خوزستان

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۴:۵۰:۴۵
کد خبر: ۶۷۸۴۲۹
استفاده از تمام ظرفیت تهیه و توزیع بن کتاب در نمایشگاه خوزستان
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت تهیه و توزیع بن کتاب در نمایگاه کتاب خوزستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امید حاجتی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان اظهار کرد: ظاهرا امسال ظرفیت بیشتری را برای تهیه و توزیع بُن کتاب به استان خوزستان اختصاص دادند و اگر از کل ظرفیت استفاده شود، حداقل یک و نیم میلیارد کتاب باید خریداری شود که رقم قابل ملاحظه ای است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با تقدیر از زحمات ارشاد برای اختصاص این سهمیه به استان قدردانی کرد و گفت: بانک شهر تعامل خیلی خوبی با شهرداری ها در زمینه عمران، آبادی و توسعه شهرها دارد.

حاجتی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که طی چند هفته گذشته با شهردار اهواز مطرح شد این بود که از ظرفیت های بانک شهر برای توسعه شهر، فعالیت عمرانی و به ویژه احیای بافت های فرسوده بیشتر بهره مند شویم که وی نیز این کار را در برنامه های شهرداری پیش بینی کرده است.

وی یادآور شد: کلانشهرهای کشور از این ظرفیت های بانک شهر به خوبی استفاده کرده بودند اما متأسفانه در گذشته شاهد این بودیم که از این ظرفیت حداقل در اهواز آنطور که باید و شاید به خوبی بهره مند نشده بودند ولی در حال حاضر در برنامه ریزی شهرداری قرار گرفته تا از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان عنوان کرد: طبیعتا در کنار این محدودیت های منابعی که خیلی از شهرداری ها به دلیل رکود نسبی موجود در فضای ساخت و ساز دارند، استفاده از منابع بانک شهر می تواند وضعیت قابل قبولی را در حوزه عمرانی سطح شهر رقم بزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز