برگزاری جلسه هماهنگی و بررسی مسایل مربوط به اقامه نماز در مسجدسلیمان

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۲۱:۵۵:۱۳
کد خبر: ۶۷۹۰۷۱
برگزاری جلسه هماهنگی و بررسی مسایل مربوط به اقامه نماز در مسجدسلیمان
جلسه هماهنگی و بررسی مسایل مربوط به اقامه نماز در سطح این شرکت با حضور حجت الاسلام والمسلمین کافی رییس ستاد اقامه نماز شرکت ملی نفت ایران، حجت الاسلام والمسلمین رضا حیدری رییس قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب، آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز و ائمه جماعت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، طی این جلسه که در مهمانسرای شماره یک و با حضور حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان همراه بود مسایل و مشکلات مربوط اقامه نماز جماعت در سطح این شرکت مطرح و بررسی شد .

رییس قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در منطقه جنوب طی سخنانی با اشاره به احادیث و روایت های مختلف در خصوص توصیه های نبی مکرم اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) مبنی بر اهمیت نماز اول وقت و به جماعت خواندن آن ، ضمن تقدیر از مدیران صنعت نفت به این فریضه عبادی خواستار آن شد تا کیفیت برگزاری نماز جماعت در واحدهای عملیاتی و ستادی به گونه ای شود که حضور حداکثری پرسنل را در این فریضه شاهد باشیم .

در ادامه مسایل و مشکلات هر کدام از واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سوی امام جماعت مربوطه مطرح و در خصوص رفع و بهبود آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز