در دیدار رئیس اتاق آبادان با سفیر عمان در تهران مطرح شد؛

ضرورت رفع مشکلات بانکی و حمل‌نقل در مسیر عمان به آبادان

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۱:۵۷
کد خبر: ۶۷۹۴۵۴
ضرورت رفع مشکلات بانکی و حمل‌نقل در مسیر عمان به آبادان
مسعود خیاط زاده رییس اتاق آبادان با حضور در محل سفارت عمان با سعود بن احمد البروانی سفیر کشور عمان دیدار و بر رفع موانع تجارت میان آبادان و عمان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مسعود خیاط زاده رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دیدار ضمن دعوت مجدد از سعود بن احمد البروانی برای آشنایی بیشتر با تونمندی های تجار آبادانی، بر رفع مشکلات بانکی بازرگانان و فعالان اقتصادی آبادان و طرف های عمانی تاکید شد.

وی گفت: سفیر کشور عمان ضمن قبول دعوت ما برای بازدید دوباره از آبادان با هدف مشاهده توانمندی‌ها و دیدار با بازرگانان آبادانی از تلاش برای حل کامل برخی مشکلات بانکی موجود در مراودات تجاری طرفین سخن گفت.

خیاط زاده افزود: در این دیدار همچنین در خصوص تسهیل حمل و نقل مسیرهای دریایی موجود به گونه‌ای که تجارت را سرعت بخشد، تبادل نظر شد و پیشنهادات اتاق آبادان در این خصوص به ایشان ارائه شد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی آبادان اضافه کرد: این دیدار با هدف پیگیری تفاهم های دیدار قبل رئیس اتاق آبادان با اسعد الحسینی، رایزن اقتصادی سفارت عمان در تهران صورت گرفت.

در این دیدار همچنین سفیر عمان از مسعود خیاط زاده برای دیدار از کشور عمان دعوت به عمل آورد که مورد استقبال رئیس اتاق آبادان قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز