رئیس اداره دامپزشکی شادگان:

۸۰۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در شادگان معدوم شد

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۲:۲۲
کد خبر: ۶۷۹۵۱۸
۸۰۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در شادگان معدوم شد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شادگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 800 کیلو گرم فراورده خام دامی غیر قابل مصرف در این شهرستان معدوم شد.

رضا حفیظى در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: این اداره در بازرسی های متعدد از مراکز مختلف عرضه محصولات دامی با متخلفان برخورد خواهد کرد و به همین منظوردر سالجارى 800 کیلو گرم فرآورده های دامی کشف و معدوم شده است.

وى ادامه داد: شهروندان باید نسبت به پاک شدن تاریخ مصرف بر روی بسته های فرآورده های خام دامی دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده با چنین مواردی مورد را به شبکه های دامپزشکی جهت رسیدگی به موضوع اطلاع دهند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شادگان از شهروندان خواست علاوه برخرید گوشت مورد نیاز خود از مراکز دارای شرایط بهداشتی عرضه و خودداری از خرید مواد پروتئینی از دوره گردها و مراکز غیر مجاز، توصیه نمود برای پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و نیز حفظ سلامت خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را  با شماره تلفن ۵۳۷۲۲۶۹۱ اداره دامپزشکی شادگان اطلاع رسانی کنند.

حفیظى در پایان گفت: به محض دریافت هر گونه شکایت و گزارش تخلفات از مراکز بیان شده غیر از ساعت اداری اکیپ های سیار برای بررسی موضوع به محل اعزام خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز