آغاز فاز سوم مایه کوبی تب برفکی در خوزستان

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۸۱۳۶۲
آغاز فاز سوم مایه کوبی تب برفکی در خوزستان
فاز سوم مایه کوبی رایگان بر علیه بیماری تب برفکی در جمعیت گاو و گوساله در استان خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مدیر کل دامپزشکی خوزستان با اعلام این خبر گفت:در این طرح طبق دستورالعمل های سازمان دامپزشکی، برنامه واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی در جمعیت دام سنگین استان و بصورت کاملاً رایگان و با بکار گیری توان عملیاتی اکیپهای مایه کوب بخش های خصوصی و دولتی اجرا می شود .

دکتر مصطفی کنارکوهی افزود: در این عملیات کلیه دامهای سنگین ( گاو و گاومیش ) موجود در واحدهای دامداری صنعتی ، نیمه صنعتی، پرواربندی ها ، گاومیش داری ها و دامداری های روستایی با استفاده از واکسن های رایگان و توام با رعایت کامل اصول بهداشتی و بیوسکیوریتی تحت پوشش واکسیناسیون تب برفکی قرار می گیرند .

دکتر کنارکوهی ادامه داد: به منظور ایمن سازی دامهای استان بر علیه این بیماری ، فاز سوم طرح واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت گاو و گوساله استان از روز سه شنبه یکم اسفند ‌ماه سال جاری به صورت رایگان در سراسر استان آغاز شده و به مدت 30 روز کاری ادامه دارد و اکیپ های شهرستانی مجری طرح موظف هستند با رعایت کیفیت و کمیت در موعد مقرر عملیات را به اتمام برسانند. در این طرح پیش‌بینی می‌شود بیش از 150 هزار رأس گاو و گوساله واکسینه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز