معاون فرماندار شادگان خبر داد:

ایجاد کارگاه های تخصصی و آموزشی در سطح روستاهای شادگان

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۰:۲۴
کد خبر: ۶۸۱۷۴۰
ایجاد کارگاه های تخصصی و آموزشی در سطح روستاهای شادگان
معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل امور روستایی استاندار خوزستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، کارگاه های تخصصی و آموزشی در سطح روستاها دایر می شود .

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ نعمت اله آلبوغبیش از ایجاد کارگاه های تخصصی و آموزشی در سطح روستاها خبر داد و اظهارکرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی ما بین اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان و اداره آموزش فنی و حرفه ای استان کارگاه های تخصصی و آموزشی در سطح روستا دایر می شود . 

معاون فرماندار شادگان با تأکید بر نیاز سنجی انواع دوره های موردنیاز روستاهای شهرستان افزود: موضوع این تفاهم نامه، هدفمند کردن آموزش های مهارت روستایی در راستای بازار کار ، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با هدف گسترش دانش مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه های انسانی بر اساس نتایج نیاز سنجی آموزشی در روستاها از طریق آموزش های مهارتی است . 

آلبوغبیش یادآور شد: فراهم سازی زمینه های پژوهش و ارزیابی آموزش های مهارتی ، تأمین اعتبار اجرای طرح ، تأمین هزینه های اسکان متقاضیان در مراکز آموزشی و تشویق و تسهیل در راه اندازی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در مناطق روستایی از جمله تعهدات این تفاهم نامه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز