مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند خبرداد؛

نرم افزار همراه خودروهای پلاک اروند رونمایی شد+ عکس

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱:۳۳
کد خبر: ۶۸۱۷۹۴
نرم افزار همراه خودروهای پلاک اروند رونمایی شد+ عکس
کمال رضایی از رونمایی«نرم افزار موبایلی اروند خودرو» خبر داد و گفت: بوسیله این نرم افزار، خدمات مختلف به دارندگان خودروهای پلاک اروند ارائه و از تردد های متعدد جلوگیری می شود.

کمال رضایی مدیر زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان، با اعلام این خبر اظهار کرد: نرم افزار اروند خودرو با هدف دسترسی آسان به بخشی از خدمات سامانه مدیریت اطلاعات خودرو منطقه آزاد اروند، جلوگیری از ترددهای شهری و افزایش رضایتمندی و دسترسی پذیری برای گوشی های تلفن همراه در نسخه«اندروید» طراحی شده و بزودی نسخه«آی او اس» در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

وی گفت: بر همین اساس، این نرم افزار قادر است خدماتی چون مشاهده اطلاعات مالک و خودرو، نمایش تاریخچه، لیست مرخصی ها، لیست عوارض سالیانه، اطلاعات عوارض خروج از منطقه، درخواست مرخصی جدید، بررسی وضعیت جی پی اس و امکان پرداخت عوارض خودرو شامل مرخصی، عوارض سالیانه و خروج از منطقه آزاد اروند را به کاربران ارائه کند.

رضایی افزود: دارندگان محترم خودروهای پلاک اروند به منظور دریافت و استفاده از این نرم افزار می توانند با جستجوی عنوان«اروند خودرو» در «فروشگاه برنامه های اندرویدی کافه بازار» نسبت به دریافت و نصب آن روی تلفن همراه خود اقدام کنند.

لینک دریافت نرم افزار اروند خودرو:

https://cafebazaar.ir/app/com.arvand.car/?l=fa

 

 

 

خبرنگار : احمد بن رشیدی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز