دمای خوزستان به ۳۵ درجه‌ای می‌ رسد

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰:۰۴
کد خبر: ۶۸۵۲۴۳
دمای خوزستان به ۳۵ درجه‌ای می‌ رسد
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این‌که روند افزایشی دما تا پایان هفته جاری پیش‌بینی می‌شود، گفت: احتمال می‌دهیم بیشترین دمای استان در هفته جاری به 35 درجه سانتی‌گراد نیز برسد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ کوروش بهادری گفت : امروز سامانه بارشی ضعیفی وارد استان شد پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر بارش‌های پراکنده را در ارتفاعات استان و بخشی از مناطق شمالی استان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه مناطق جنوبی خوزستان چندان از این سامانه بارشی متأثر نمی‌شود، افزود: مناطق جنوبی استان تنها افزایش ابر را خواهند داشت. اما بارندگی در این مناطق دور از انتظار است و تنها ممکن است بارش‌های بسیار پراکنده را در بخشی از مناطق اهواز داشته باشیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: این سامانه بارشی تا فردا در استان می‌ماند و بعدازظهر فردا از منطقه خارج می‌شوند. همچنین از امروز افزایش ابرناکی را در استان خواهیم داشت.

بهادری درباره وضعیت دمای استان در روزهای آینده اظهار کرد: روند افزایش دما تا آخر هفته در استان پیش‌بینی می‌شود. همانگونه که روزهای گذشته راجع به افزایش دما پیش‌بینی کرده بودیم، روز گذشته بیشترین دمای استان به 31 درجه رسید و احتمال می‌دهم که تا آخر هفته بیشترین دمای استان به 35 درجه نیز برسد.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 31 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 6 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. همجنین در این مدت دمای اهواز بین 15 تا 29 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز