آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شادگان

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۸۵۶۲۸
آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شادگان
مدیرشبکه بهداشت ودرمان شادگان از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی خبر داد.

مهران غنوی در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: این طرح "۱۵ اسفند ماه سال ۹۶ لغایت ۱۵ فروردین ماه "سال ۹۷" با حضور فعال  بازرسان بهداشت محیط مجهز به تجهیزات پرتابل از ساعت" ۸ صبح تا ۸" شب در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس و سامانه های آبرسانی به منظور حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه و کاهش و کنترل بیماریهای واگیر و غیرواگیر مرتبط با آب و مواد غذایی اجرا می گردد.

وی هدف اصلی طرح را تأمین و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، ارتقای وضعیت بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، ابزار و تجهیزات، بهداشت ساختمان در مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی حساس (اقامتی – تفریحی)، محلهای استقرار مسافران نوروزی و  ... عنوان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان ادامه داد: انتظار می رود در طول مدت زمان اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، پوشش نظارت و بازرسی بهداشت محیطی مراکز تهیه و توزیع، عرضه مواد غذایی حساس، اماکن عمومی و سامانه های آبرسانی و پوشش بازرسی از اماکن بین راهی و محل های اقامتی و محلهای اسکان  "۱۰۰" درصد باشد.   

وی در پایان سامانه" ۱۹۰"   را جهت رسیدگی به سوالات، گزارش تخلفات مرتبط با حوزه سلامت و شکایتهای مردمی در مورد مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و اماکن بین راهی  و... اعلام کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز