تصویب ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب هفت طرح در شادگان

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۸:۰۲:۰۳
کد خبر: ۶۹۱۷۹۸
تصویب ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب هفت طرح در شادگان
معاون فرماندار شادگان گفت: براساس مصوبات کمیته های فنی استان و شهرستان مبلغ ۴۹میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر در قالب هفت طرح تایید شد.

نعمت اله آلبوغبیش درگفت و گو با خبرنگار برنا  از تصویب و تایید ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب هفت طرح خبر داد و اظهارکرد: این تسهیلات کم بهره  از محل اعتبارات طرحهای روستایی و اشتغال فراگیر تامین و توسط کمیته های فنی شهرستان و استان تصویب و تایید شده است. 

معاون فرماندار شادگان با اعلام آمادگی دستگاههای اجرایی شهرستان جهت بررسی طرحهای اشتغالزایی متقاضیان و لزوم بهره مندی از تسهیلات کم بهره ابلاغی، افزود: سرمایه گذاران متقاضی می‌توانند برحسب مورد به ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مراجعه و طرحهای پیشنهادی خود را ارائه و از این تسهیلات بهره مند شوند. 

وی با اشاره به اینکه درصورت اجرای طرحهای تصویب شده ۷۳ شغل مستقیم ایجاد خواهد شد، یادآور شد:  طرحهای تصویب شده از محل اعتبارات روستایی و اشتغال فراگیر با عاملیت بانکهای تجارت و کشاورزی پرداخت می‌شود.

آلبوغبیش خاطرنشان ساخت: طرحهای مصوب کمیته فنی شهرستان و استان شامل دو طرح بسته بندی خرما، یک طرح تولیدی پوشاک زنانه و چهار طرح توسعه و تجهیز درمانگاه دامپزشکی، داروخانه و مایه کوبی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز