مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان عنوان کرد:

سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی خوزستان

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۵:۳۵
کد خبر: ۶۹۴۹۵۶
سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی خوزستان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: 8525 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط 98 طرح صنعتی به بهره برداری رسیده در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است

اخلاق محمدیان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد:: در سال 96، با بهره برداری از 98 طرح صنعتی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای 1347 نفر ایجاد اشتغال شده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری واحدهای به بهره برداری رسیده  افرود: 8525 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط 98  طرح صنعتی به بهره برداری رسیده در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: از 98 واحد به بهره برداری رسیده 18 واحد از جمله واحدهای کارگاهی آماده بوده اند  که این واحدها به دلیل مزیت هایی مانند کاهش هزینه های انبارداری و حمل ونقل، افزایش راندمان بازاریابی،

محمدیان یادآور شد: حذف زمان و کم کردن دغدغه های سرمایه گذاران برای تولید دارای متقاضیان قابل توجهی هستند زیرا در واحدهای کارگاهی متقاضیان محصولات خود را در زمان بسیار سریع و در مقیاس کوچک تولید می کنند و در صورت نیاز در زمان مناسب اقدام به توسعه واحد صنعتی خود می کنند.

 وی با اشاره به تعداد قراردادهای واگذاری حق انتفاع زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان، گفت: 241 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین منعقد شده که بر اساس این قراردادها 370 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بیان کرد: تعهد این شرکت در سال 96، انعقاد 125 قرارداد و واگذاری 110 هکتار زمین بوده که این تعهد به میزان حتی بیش از 100 درصد اجرایی شده است.

 

نظر شما