سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛

به هواداران قول دادم بمانم/ هر مربی آرزوی مربیگری در صنعت نفت آبادان را دارد/در دوبازی آینده هم از شرف نفت دفاع می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۴ - ۱۸:۰۵:۰۱
کد خبر: ۶۹۶۵۰۳
به هواداران قول دادم بمانم/ هر مربی آرزوی مربیگری در صنعت نفت آبادان را دارد/در دوبازی آینده هم از شرف نفت دفاع می‌کنیم
فراز کمالوند گفت: هواداران نگران هستند و از من خواستند بمانم. گفتم اگر شرایط لازم ایجاد شود، می‌مانم. این قولی بود که به آنها دادم. اینکه بتوانیم تیم قدرتمندی بسازیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: بازی سنگینی بود زیرا سپاهان در این شرایط نیاز زیادی به پیروزی دارد و با تمام توان به بازی آمده بودند.

وی گفت: پیش از این گفته بودم برای جلوگیری از هر گونه حرف و حدیثی با ترکیب کامل به میدان آمدیم و بازیکنان جوان را به میدان نفرستادم. با این حال خوب بازی کردیم.

کمالوند افزود: در نیمه اول بهتر از سپاهان بودیم اما در نیمه دوم سپاهان حملات زیادی کرد و بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. این دیدار سومین بازی این فصل ما با سپاهان بود که دو برد و یک مساوی را کسب کردیم.

سرمربی نفت آبادان با عنوان اینکه هر مربی آرزوی مربیگری در صنعت نفت آبادان را دارد، اضافه کرد: آبادان سرزمین مادری‌ام است و هواداران نفت آبادان به من لطف زیادی دارند. هواداران نگران هستند و از من می پرسند می‌مانی یا از نفت می روی؟ گفتم دوست دارم بمانم. برای اینکه به اهداف مان برسیم نیازمند سازماندهی قوی هستیم.

وی تصریح کرد: هواداران از من خواستند بمانم و گفتم اگر شرایط لازم ایجاد شود، می‌مانم. این قولی بود که به آنها دادم. اینکه بتوانیم تیم قدرتمندی بسازیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در سوال اینکه در دو بازی آینده هم شرافتمندانه بازی خواهید کرد زیرا با تیم هم استانی بازی دارید، توضیح داد: دو هفته است جوانمردانه بازی می‌کنیم مسلم بدانید همانطور که امروز با شرف بازی کردیم باز هم این روند را ادامه می‌دهیم و برای ما فرقی ندارد که چه تیمی در لیگ برتر می ماند.

کمالوند با عنوان اینکه همانطور که مردم آبادان جلوی توپ و تانک دشمن ایستادند و از شرف مردم ایران دفاع کردند ما هم از شرف این تیم دفاع می‌کنیم، ادامه داد: پیش از این هم گفتم در بازی با تراکتورسازی و استقلال خوزستان همچون این دیدارها شرافتمندانه بازی می‌کنیم. اینکه چون هم استانی هستیم بخواهیم پا پس بکشیم درست نیست. امروز هم حرف و حدیث زیادی به وجود آمد اما دیدی که جانانه بازی کردیم.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با این تساوی 38 امتیازی شد و در جایگاه هشتم باقی ماند. سپاهان نیز با 29 امتیاز و یک پله سقوط در رده دوازدهم قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز