پرواز به نجف اشرف و عتبات عالیات از فرودگاه اهواز انجام می شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۳۲:۱۵
کد خبر: ۶۹۷۵۳۴
پرواز به نجف اشرف و عتبات عالیات از فرودگاه اهواز انجام می شود
امکان پرواز مستقیم اهواز به نجف اشرف و عتبات عالیات توسط شرکت هواپیمایی دولتی عراق میسر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مدیر تشریفات و هماهنگ کننده دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به نیاز و درخواست های مکرر مردم شریف خوزستان در برقراری پرواز مستقیم به عتبات عالیات، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز طی سفری به کشورعراق و دیدار با وزیر حمل نقل و رییس سازمان هواپیمایی کشوری دولت عراق ، پیشنهاد برقراری  پرواز مستقیم اهواز- نجف را مطرح نمود که مورد استقبال مقامات عراقی قرار گرفت .

سید مهدی جزایری افزود: با مذاکرات انجام شده بین رییس سازمان هواپیمایی کشوری ایران و عراق در خصوص تغییر مسیر پروازی و انجام آن از طریق آبادان و بصره توافقاتی صورت گرفته که به زودی باعث کوتاه تر شدن مسیر پروازی و نیز کاهش هزینه بلیط می گردد.

وی ادامه داد: استان خوزستان دارای پتانسیل های فراوانی است که درتلاشیم ازهمه ظرفیت ها خصوصاً در برقراری پروازهای بین المللی استفاده نماییم که در این میان نیز جناب مهندس رضایی مدیر کل محترم فرودگاه های استان خوزستان نهایت همکاری و پیگیری های لازم را در این خصوص داشته است.

این پرواز روزهای سه شنبه هر هفته  ساعت  ١٢:٤٥ از نجف  وارد فرودگاه اهواز می شود و در ساعت ١٣:٤٥ همان روز فرودگاه اهواز را به مقصد نجف اشرف ترک می کند. .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز