تصویب اجرای چهار طرح فراگیر تولیدی درهندیجان

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۴:۵۸:۲۷
کد خبر: ۶۹۷۵۵۴
تصویب اجرای چهار طرح فراگیر تولیدی درهندیجان
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان از تصویب چهار طرح فراگیر تولیدی با ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومان در هندیجان خبر داد.

خالق شعبانی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارکرد: با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری با تأکید بر حمایت از کالای ایرانی و توجه به تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی در این راستا چهار طرح فراگیر شامل سه تولید فرآورده های لبنی ویک تولید ادوات وصنایع کشاورزی با پرداخت تسهیلات بانکی درکل به مبلغ ۴۰۰میلیون تومان وایجاد اشتغالزایی برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم تصویب و نهایی شده است.

وی افزود:طرح های مهم روستایی که بهترین زمینه اشتغال و رونق اقتصاد در مناطق روستایی شهرستان هندیجان را تامین می کند در حال پیگیری وبرای تسهیلات به بانک های معرفی شده اند.

رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت هندیجان تصریح کرد:چهار طرح روستایی با اعتبار یک میلیاردتومان شامل بسته بندی موادغذایی وخشکبارکه دو تای ازاین طرح ها برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند که با اجرای این طرح هاموجب اشتغالزایی ۵۰ نفر بصورت مستقیم درمناطق روستایی هندیجان می شود.

شعبانی عنوان کرد:باجدیت پیگیر دیگر طرح های تولیدی در روستاهای شهرستان هستیم و در سال جدید طرح های خوبی را برای رونق اقتصاد و افزایش تولیدات داخلی شاهد خواهیم بود.

وی در پایان به لزوم استفاده از کالاهای ایرانی تاکید کرد وگفت:اهمیت به تولیدات داخلی و بالابردن کیفیت کالاهای کشور موجب رونق بازار و کسب وکار بیشتر و توسعه اقتصاد کشور می شود و بهترین فرصت برای صادرات خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز