تکریم ومعارفه فرمانده جدیدانتظامی شهرستان هندیجان

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۸:۰۸
کد خبر: ۶۹۸۴۰۴
تکریم ومعارفه فرمانده جدیدانتظامی شهرستان هندیجان
آیین تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از هندیجان، در آیین تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان که باحضور جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان سرهنگ صالحی، امام جمعه، فرماندار، رییس دادگستری و دادستان، معاون فرماندار وبخشداران مرکزی وچم خلف عیسی و دیگر اعضای تامین شهرستان هندیجان درسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد؛ ابتداسرهنگ مطیع اله فرماندهی انتظامی شهرستان درخصوص عملکرد ۱۵ماهه خود در ستاد انتظامی شهرستان اظهارکرد: نیروی انتظامی جهت پایداری و برای ایجاد امنیت هماهنگی و همدلی تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و شورای تامین و پرسنل نیروی انتظامی در سال ۹۶بیش از۸۴ درصد سرقت ها،جرایم خشن و کشفیات موادمخدر و غیره توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

وی افزود: وجود امنیت خوبی که در شهرستان هندیجان وجود دارد با همکاری خوب مردم و نیروی انتظامی و ناجا میسر شده است.

در ادامه فرماندارهندیجان گفت: در خصوص کشف احشام سرقت شده، همکاری خوب دهیاران و بخشداران با نیروی انتظامی صورت گرفته و در بحث همه ماموریت ها انتخابات، امنیت و مبارزه با قاچاقیان را شاهدبودیم.

کورش مودت افزود:در بحث امنیت باید توجه داشته باشیم که این بندر از لحاظ امنیتی درصد بالایی قراردارد.

وی همچنین شهادت ۴ تن از سربازان گمنام امام زمان که امروز به شهادت رسیدند را به امام زمان و رهبرمعظم و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

در پایان جلسه سرهنگ صالحی جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: درسال ۹۶دوازده درصدجرایم خشن  در استان را شاهد بودیم که ازشهریورماه ۹۶کاهش چشم گیری به وجود آمد .

وی افزود: این امر حاصل تلاش بی وقفه نیروی انتظامی وشورای تامین استان و شهرستانها بوده است. تعامل و همکاری در سطح استان خوزستان را باید تقویت وحفظ کنیم.

سرهنگ صالحی ادامه داد: درسال گذشته تعداد ۳۴۷۰ قبضه سلاح غیرمجاز توسط نیروی انتظامی استان خوزستان کشف و ضبط شد. دربحث موادمخدرنیروی انتظامی استان درسال گذشته توانسته ۶تن از انواع مخدر را از قاچاقچیان وتوزیع کنندگان وخورده فروشان موادمخدر کشف وضبط کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: انتظار ما این است که امنیت ب اهمکاری مردم، ابتکار عمل نیروی انتظامی و همچنین تعامل، حدت و همکاری شورای تامین میسر می شود. 

وی در پایان از زحمات و تلاش ۱۵ماهه سرهنگ مطیع اله فرمانده انتظامی هندیجان تقدیر و سرهنگ نصیرابدالی را به سمت فرماندهی انتظامی هندیجان منصوب ومعرفی کرد.

 

نظر شما