برگزاری آیین نکوداشت روز جهانی تئاتر در دزفول

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۸:۲۵:۱۵
کد خبر: ۶۹۸۴۳۱
برگزاری آیین نکوداشت روز جهانی تئاتر در دزفول
نکوداشت روز جهانی تئاتر با تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر در دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مراسم نکوداشت روز جهانی تئاتر به همت  انجمن هنرهای نمایشی  و همکاری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول با حضور اکثریت هنرمندان تئاتر و مسئولان شهری در محل تالار این اداره برگزار شد .

نادر  سعادتی فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی تئاتر به هنرمندان رشته‌های هنری گفت:  باید در سال جاری با همکاری و حضور اساتید تئاتر کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی آسیب شناسی تئاتر برگزار شود که آسیب‌ها و کم و کاستی تئاتر و جشنواره‌های اجرا شده سالهای گذشته مشخص و مرتفع گردد تا در سال جاری و سال‌های آینده شاهد اجراهای زیبا و بی‌نقص تئاتر  در شهرستان و حضور هنرمندان در جشنواره‌های استانی و ملی باشیم .

وی در ادامه افزود : انجمن نمایش باید از پتانسیل هنرمندان جهت برگزاری همایش نمایشنامه‌خوانی استفاده کند زیرا نمایشنامه و نمایشنامه‌خوانی  از اساس و زیرساخت‌های اجرای یک نمایش است .

 محمدعلی دوایی‌فر  شهردار  دزفول ضمن تبریک این روز به هنرمندان تئاتر گفت:  احداث بوستان هنرمندان از جمله برنامه‌های آتی شهرداری دزفول است زیرا ساخت بوستان‌هایی از این دست می‌تواند علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های گردشگری و زمینه‌ساز پرورش و فعالیت بیشتر و بهتر هنرمندان شود.

شهردار دزفول در پایان اظهار امیدواری کرد که با بسترسازی مناسب برای هنرمندان زمینه را برای اشاعه ارزش‌های ملی، فرهنگی و هنری بیش از پیش فراهم خواهیم ساخت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز