برابری سهمیه خوزستان و تهران در لیگ برتر فوتبال؛

خوزستان چهارتایی شد!

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۸:۳۰
کد خبر: ۷۰۰۱۱۹
خوزستان چهارتایی شد!
در سال آینده، استان خوزستان برای اولین بار، صاحب 4 تیم در لیگ برتر کشور خواهد بو . این سهمیه بیشترین تعداد را در بین استان های دیگر دارد و با تهران برابری خواهد کرد...

سال فوتبالی ایران رو به اتمام است. بعد از کش و قوس های فراوان تیم فوتبال استقلال خوزستان بالاخره در لیگ برتر ماندنی شد و خبر خوب دیگر اینکه نفت مسجد سلیمان هم به لیگ برتر راه یافت. نتیجه آن که در سال آینده، استان خوزستان برای اولین بار، صاحب 4 تیم در لیگ برتر کشور خواهد بو . این سهمیه بیشترین تعداد را در بین استان های دیگر دارد و با  تهران برابری خواهد کرد .

این موضوع مهم نشان دهنده لیاقت و شایستگی  جوانان این استان است .

در این میان باشگاه استقلال خوزستان توانست با وجود مشکلات فراوان به ویژه  وضعیت نابسامان و بسیار بد مالی  (که در پی آن مشکلات روحی و روانی برای کادر فنی و بازیکنان نیز به وجود آمد)و کارشکنی های موجود از سوی بعضی افراد، کنار آمده و در لیگ برتر باقی بماند؛ که در این خصوص حمایت های استاندار و استقامت کادرفنی، مربیان و بازیکنان این تیم که ماه ها بدون دریافت حقوق و پاداش به تلاش خود ادامه دادند، قابل توجه است.

نکته مهم این است که در سال آینده مسئولان باشگاه ها و استان توجه بیشتری به تیم های لیگ برتری داشته باشند تا چنین روزهای سختی دوباره تکرار نشوند و هر لحظه از بیم سقوط به لیگ دسته اول، با نگرانی و استرس شاهد تیم های محبوب خوزستانی باشیم.

خوزستان استانی سرشار از سرمایه های انسانی و مادی است که همین ویژگی ها باعث تفاوت آن با استان های دیگر شده است. بنابراین لازم است که از تمام استعدادها و سرمایه ها برای حضور موفق و قوی تر در صحنه های مختلف به خصوص ورزشی استفاده کنیم.

مسئولان ورزشی استان از همین امروز باید به فکر تشکیل یک کارگروه ویژه مدیران و سرپرستان فوتبالی خوزستان خوزستان باشند  و از به دست آوردن این سهمیه مهم که استعدادهای زیادی را در بر می گیرد با تمام توان محافظت کنند .

وقتی ماندن تیم استقلال خوزستان و یا صعود تیم نفت مسجد سلیمان تا این حد جوانان و دیگر طرفداران خوزستانی  را خوشحال می کند ، پس رسیدگی به این موضوع اهمیت خاصی داشته و پرداختن به آن جز واجبات استان است.

امید که سال آینده بتوانیم با حفظ این سهمیه در لیگ برتر یک یا دو تیم فوتبال خوزستان را به باشگاه های آسیایی فرستاده و شاهد صعود  تیم های بیشتر استان به لیگ برتر باشیم چرا که سزاوار این اتفاق هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز