حفر ۱۲ حلقه چاه نفت و گاز در فرودین ماه سال جاری

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۵:۳۷
کد خبر: ۷۰۰۶۰۵
حفر ۱۲ حلقه چاه نفت و گاز در فرودین ماه سال جاری
17 هزار و 298 متر از میادین نفتی 10 استان کشور در دست توسعه، توصیف و تعمیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران به اعلام این خبر گفت: از این تعداد چاه هفت حلقه توسعه ای، توصیفی و پنج حلقه تعمیری بوده است .

حمید رضا خوش آیند اظهار کرد: هشت حلقه از چاه های پیش گفته در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و چهار حلقه در پروژه های توسعه ای میادین نفتی که شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) عهده دار آن است، حفاری و تکمیل گردید .

وی متراژ حفاری را در فروردین ماه 17 هزار و 298 متر عنوان و افزود: در زمان حاضر ناوگان این شرکت 73 دستگاه حفاری ملکی و یک دستگاه حفاری استیجاری دارد .

خوش آیند با اشاره به گستردگی حوزه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران در میادین نفتی و گازی خشکی و دریایی  10 استان کشور اظهار کرد: در ابتدای سال بر اساس قراردادی میان این شرکت و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، حفر هشت حلقه چاه اکتشافی به عهده ملی حفاری واگذار شد .

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده حضور فعال در پروژه های حفاری در داخل کشور خاصه میادین مشترک و همچنین پروژه های بین المللی در کشورهای همسایه در سال جاری هدفگذاری شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز