مدیرعامل پالایشگاه آبادان خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی تولید بنزین غیر بورسی پالایشگاه آبادان/ عرضه بنزین یورو ۴ تا پایان سال

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۹:۳۷
کد خبر: ۷۰۹۲۴۸
افزایش ۲۰ درصدی تولید بنزین غیر بورسی پالایشگاه آبادان/ عرضه بنزین یورو ۴  تا پایان سال
اسفندیار دائم الذکر گفت با اعلام افزایش تولید 20 درصدی بنزین در این پالایشگاه غیر بورسی از عرضه بنزین یورو 4 تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسفندیار دائم‌ الذکر مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با اعلام اینکه تولید روزانه پالایشگاه آبادان از ۱۰ به ۱۲ میلیون لیتر رسیده است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف دو واحد پالایشگاه که برای مدت چهار سال فعالیت آن متوقف شده بود دوباره راه‌اندازی شد.

وی گفت: در همین راستا این قول را می دهیم تا پایان سال جاری همه بنزین تولیدی پالایشگاه آبادان با کیفیت یورو ۴ تولید شود.

دائم الذکر دستاورد راه‌اندازی این واحدهای راهبردی را تولید بنزین باکیفیت و اکتان ۹۶ درصد عنوان کرد و درباره دلیل خارج شدن خط تولید واحدهای یاد شده، افزود: در پی بروز مشکل مکانیکی در واحد بازیافت اسید سولفوریک پالایشگاه و ممکن نبودن بازیافت اسید مصرفی واحد الکیلاسیون، از 4 سال گذشته این واحدها به اجبار از سرویس خارج شده بود اما به دنبال انجام تعمیرات و پاره‌ای اصلاحات در تجهیزات واحد بازیافت اسید، از ۲۷ آذر گذشته این واحدها وارد مدار تولید شد.

مدیر عامل پالایشگاه آبادان با اشاره به اینکه اکنون روزانه بیش از ۱۲ میلیون لیتر بنزین، به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده می شود، اضافه کرد: این میزان بنزین نسبت به ماه های گذشته، ۲ میلیون لیتر افزایش یافته است.

دائم الذکر در پایان تصریح کرد: به‌ زودی واحدهای قدیمی را جمع آوری کرده و به موزه صنعت نفت ایران تحویل می‌دهیم و از این پس پالایشگاه آبادان در قالب یک پالایشگاه مدرن  به کار خود ادامه می دهد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز