سرپرست فرمانداری شادگان:

بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیشتر همکاری کنند

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۰۹۹۸۱
بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بیشتر همکاری کنند
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بانک ها براساس قانون موظف هستند در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر به متقاضیان مشاغل خانگی معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، دومین جلسه شورای اشتغال شهرستان شادگان در سالجاری باهدف بررسی آخرین وضعیت اشتغال دستگاههای اجرایی به ریاست سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سعید حاجیان در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: دستگاههای اجرایی که متعهد به اجرای مصوبات جلسه شورای اشتغال هستند موظفند نسبت به پیگیری مستمر مصوبات در بخش های مختلف تلاش نمایند.

وی بر پیگیری مسئولان اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: مسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات اشتغال زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش نمایند تا اعتبارات اعلام شده بطور کامل جذب کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: بانک‌های عامل این شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان همکاری بیشتری داشته باشند.​

وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت بندر تجاری شادگان، گفت: با فعال بودن بندر شادگان مقرر گردید 10درصد بار  هر تاجر جهت ایجاد رونق در بازار با هماهنگی اداره صنعت،معدن و تجارت و مشاور  فرماندار در امور بندر در بازارچه همراه ملوان شهرستان عرضه شود.

 

نظر شما