ماجرای مدرسه سهام خیام در اهواز چه بود؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۴:۳۵
کد خبر: ۷۱۰۵۱۴
ماجرای مدرسه سهام خیام در اهواز چه بود؟
در روزهای گذشته خبری مبنی بر تنبیه چند دختر دانش آموز دوره اول ابتدایی واقع در منطقه آهن افشار اهواز منتشر شده که واکنش هایی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، هنوز چند روز ی از خبر کوتاه کردن موی دخر دانش آموز دبستانی در یکی از مدارس آبادان نگذشته بود که این بار خبری مبنی بر تنبیه چند دختر دانش آموز ابتدایی توسط مدیر مدرسه در فضای مجازی و برخی خبرگزاری ها منتشر شد.

ماجرا از این قرار بود که چند دختر دانش آموز در مدرسه شهیده سهام خیام واقع در منطقه آهن افشار اهواز که به خاطر شادی برای بارش باران در روزهای پایانی اردیبهشت ماه،از سوی مدیر مدرسه مورد تنبیه قرار گرفتند. تنبیه آنها این بود که در گوشه کلاس بایستند و یک پای خود را بالا نگه دارند اما یکی از این کودکان به دلیل بیماری موسوم به "سی پی" (نوعی فلج مغزی) قادر به انجام این حرکت نبوده و مدیر مدرسه همچنان اصرار بر انجام این تنبیه داشته است.

در پی بروز این حادثه و بنا به گفته مادر این کودک، وی دچار اضطراب و حالت تهوع شده است.

در پی انتشار این خبر رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان این خبر را تکذیب کرد و گفت: هیچگونه تنبیه ای از سوی مدیر مدرسه صورت نگرفته بلکه مدیر مدرسه به دلیل حساسیت بابت صدمه دیدن در باران و در نهایت سرماخوردگی از این امر، مانع عمل آن ها شده است و هیچگونه تنبیه ای انجام نشده است.

بابک نوری زاده همچنین بیان کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته از اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 و مرکز ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات هیچگونه شکایتی در این خصوص واصل نشده است.

همچنین آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با بیان اینکه ادعای مطرح شده مبنی بر تنبیه بدنی دانش آموز دارای فلج مغزی کذب بوده؛ دعوت از مدیر مدرسه و دریافت گزارش کتبی حادثه، بررسی موضوع با حضور ولی و دلجویی از سوی مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز و ارائه توضیحات شفاهی  به مدیر مدرسه جهت توجه بیشتر در تعامل با دانش آموزان را از جمله اقدامات این اداره در خصوص این حادثه اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز