معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد:

ارجاع مستقیم طرح های مصوب شهرستان ها به بانک ها/تعریف مکانیزم نظارت بر استفاده صحیح منابع تخصیصی

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۶:۵۰
کد خبر: ۷۱۰۹۲۵
ارجاع مستقیم طرح های مصوب شهرستان ها به بانک ها/تعریف مکانیزم نظارت بر استفاده صحیح منابع  تخصیصی
عیسی منصوری گفت: از روز شنبه هفته آینده طرح‌هایی که در شهرستان‌ها به تصویب می‌رسند به ‌صورت مستقیم به بانک‌ها ارجاع می‌شوند و دیگر نیازی به بررسی کمیته فنی استان ها ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عیسی منصوری در جلسه شورای اشتغال شهرستان آبادان اظهار کرد: به‌ منظور روان ‌سازی و ایجاد سرعت در بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی دستگاه‌ها، از روز شنبه هفته آینده طرح‌هایی که در شهرستان‌ها به تصویب می‌رسند به ‌صورت مستقیم به بانک‌ها ارجاع می‌شوند.

وی گفت: پیش از این، این طرح‌ها در کمیته فنی استان ها نیز مورد بررسی قرار می‌گرفتند اما از این پس دیگر نیاز نیست طرح‌ها در کمیته‌های استانی بررسی شود.

منصوری افزود: در این صورت فرآیند بررسی و تصویب طرح‌های اشتغال‌زایی با سرعت بیشتر و در یک ماه اجرایی می‌شوند ضمن اینکه از این پس کمیته‌های استانی فرصت نظارت بیشتری بر روند اعطای تسهیلات و  اجرای این طرح‌ها دارند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تعریف طرحی برای جلوگیری از انحراف در مسیر اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی اشاره کرد و اضافه کرد: برای به انحراف نرفتن تسهیلات، طرح نظارت و کنترل پروژه‌ها را تعریف کردیم و در این نظام طرح‌های اشتغال‌زایی بیشتر مورد بررسی قرار می‌گیرند تا به‌ درستی مشخص شود منابع در کجا هزینه می شود و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها چقدر است.

 وی تهیه بسته توسعه و تحول اشتغال برای شهرستان آبادان را خواستار شد و تصریح کرد: شهرستان آبادان و مناطق مختلف اطراف آن سند و صحنه های ارزشمند تاریخ دفاع مقدس هستند و دولت نگاه ویژه ا‌ی برای توسعه اشتغال منطقه در دست اجرا دارد.

منصوری در پایان خبرداد: با کمک بخش خصوصی بازارچه مرزی اروندکنار و بازارچه یادمان بخش خصوصی فعال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز