باید قطار توسعه اهواز را به حرکت درآورد

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۶:۵۱
کد خبر: ۷۱۷۸۹۲
باید قطار توسعه اهواز را به حرکت درآورد
رییس کمیسیون عمران شورای شهر اهواز با اشاره به بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان شهید بندر اهواز گفت: نباید تنها به اتمام پروژه های قدیمی اکتفا کرد بلکه باید قطار توسعه اهواز را به حرکت درآورد.

به گزارس خبرنگار برنا از اهواز، مازیار جهانبخشی اظهار کرد: ابتدا جا دارد از شورای چهارم و شهردار آن ها آقای موسوی تشکر و قدردانی نمایم که با اجرایی نمودن پروژه عظیم تقاطع غیر هم سطح چهارشیر، طلسم نبود پروژه های عظیم عمرانی را در اهواز شکستند و با ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی پل اصلی این تقاطع را به شورای پنجم تحویل دادند.

رییس کمیسیون عمران شورای پنجم افزود: کلنگ این پروژه به دست دکتر مقتدایی بر زمین زده شد و اگر نبود حمایت های ایشان در ابتدای این کار، معارضین روند پروژه را مختل می کردند.

عضو شورای پنجم تصریح کرد: یکی از دغدغه های جدی دکتر شریعتی استاندار تلاشگر خوزستان، عمران و توسعه متوازن شهر اهواز است، او در دو سال گذشته بارها از این پروژه بازدید کرد و رایزنی لازم برای رفع موانع آن انجام داد و با حمایت های مالی تلاش فراوان کرد، این پروژه به بهره برداری برسد.

جهانبخشی، تقاطع میدان چهارشیر را مهم ترین پروژه عمرانی استان دانست و گفت: این پروژه به گره ترافیکی اصلی ترین میدان شهر اهواز سامان می دهد و حرکت در شاهراه ارتباطی اهواز را تسهیل می سازد.

مهندس جهانبخشی با بیان این مطلب مهم که در پروژه تفاطع غیر هم سطح چهارشیر شاهد نمایش یک مدیریت جهادی به تمام معنا هستیم، توضیح داد: میدان چهارشیر یک گالری کامل از تاسیسات و خطوط زیر زمینی از آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات و حتی نفت و مازت بود که اگر نبود همکاری خوب بین بخشی صورت گرفته این پروژه حتی یک متر جلو نمی رفت.

مازیار جهانبخشی اظهار کرد: نصب سگمنت های بتونی عرشه اصلی این پل برای اولین بار در استان خوزستان انجام می شد و همچنین جابجایی چندین دکل فشار قوی برق در این پروژه رخ داد که نشان دهنده توان بالای مهندسان بومی استان است و عیار مدیریت عمرانی شهرداری را نشان می دهد.

این عضو شورای شهر گفت: بیش از ٥ کیلومتر پل سازی، اهمیت این پروژه محوری را نشان می دهد که منجر به حذف کلیه چراغ قرمزهای این تقاطع مهم در شهر می شود.

وی افزود: انتظار ما از مجموعه شهرداری در  دوره جدید مدیریت شهری این بود که پروژه های جدیدی که اختصاص به شورای پنجم و شهرداری دارد تعریف کنند و شهروندان اهوازی رویکرد تازه مدیریت شهری را در قاب پروژه های جدید ارزیابی کنند.

عضو شورای شهر اهواز توضیح داد: نباید تنها به اتمام پروژه های قدیمی اکتفا کرد بلکه باید قطار توسعه اهواز را به حرکت درآورد.

جهانبخشی در پایان خاطرنشان کرد: از بدو آغاز به کار شواری پنجم، پیگیری و مانیتورینگ وضعیت پیشرفت پروژه چهارشیر در دستور کار کمیسیون عمران شورا قرار گرفت و بازدیدها و جلسات مکرری در این راستا صورت گرفت که جا دارد در این فرصت از کلیه اعضای شورای پنجم و به ویژه دکتر صفری معاون عمرانی شهردارب که شبانه روزی بر روند اجرای پروژه ها نظارت دارد و همکاران کمیسیون عمران و مدیران شهرداری به جهت تکمیل این پروژه در فاز اول قدردانی نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز