پیام معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت‌ روز اصناف:

اصناف آبادان و خرمشهر پیشرو در جذب گردشگر خارجی و توسعه اقتصادی اروند

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۲:۰۲
کد خبر: ۷۲۰۸۲۴
اصناف آبادان و خرمشهر پیشرو در جذب گردشگر خارجی و توسعه اقتصادی اروند
سید علی موسوی گفت: از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف به ویژه برای جذب گردشگران خارجی که باعث توسعه و رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر شده است، تشکر و قدردانی می نمایم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی مناسبت اول تیرماه روز اصناف را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

الکاسب حبیب الله

اولین روز تیرماه در هر سال فرصت مناسبی است تا از خدمات و جایگاه ویژه قشری بزرگ و تاثیر گذار در عرصه های مختلف انقلاب و اقتصاد تجلیل و قدردانی به عمل آید. قشری که با حمایت همه جانبه خود سهمی بزرگ در شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی داشته و دارد.

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه ویژه و دیدگاه نظام مقدس جمهوری به این قشر جامعه است. اصناف متعهد و خدوم منطقه آزاد اروند در کنار پرداختن به فعالیت های اقتصادی و کسب و کار، همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش آفرینی کرده اند.

اینجانب با گرامیداشت سال حمایت از کالای ایرانی فرا رسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صفوف شریف شهرهای آبادان و خرمشهر تبریک عرض نموده و از تشریک مساعی و اقدامات ارزنده اصناف در پیشبرد امور مختلف در راستای رفاه حال شهروندان به ویژه همکاری مناسب برای تنظیم بازار و ارائه خدمات مناسب برای جذب گردشگران خارجی که باعث توسعه و رونق اقتصادی شهرهای آبادان و خرمشهر شده است، تشکر و قدردانی می نمایم.

امید است جامعه بزرگ اصناف و بازاریان آبادان و خرمشهر با همت و پشتکاری بی بدیشان، رویکرد خنثی سازی بر فشارها و تحریم های اقتصادی را در پیش گرفته و شاهد اقدامات شایسته و ارزنده ای در راستای رشد و توسعه کسب و کار، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و خانگی از سوی آنان باشیم.

 

 

 

نظر شما