شهردار آبادان خبر داد:

آغاز ساماندهی بازار ماهی فروشان آبادان

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۹:۱۱
کد خبر: ۷۲۳۰۴۰
آغاز ساماندهی بازار ماهی فروشان آبادان
حسین حمید پور گفت: ساماندهی بازار ماهی فروشان آبادان که به لحاظ بهداشتی نامناسب بود، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور شهردار آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: بهسازی و پاکسازی محیط بازار ماهی فروشان آبادان، شامل آسفالت و کف پوش از اقدامات طرح ساماندهی این بازار می باشد.

وی گفت: در طرح نوسازی و بهسازی این بازار علاوه بر در نظر گرفتن نکات بهداشتی و فاضلاب بر زیباسازی محیطی آن نیز توجه خواهد شد.

حمیدپور افزود: جمع آوری خودروهای عمده فروشی آبزیان و همچنین دست فروشان اطراف این بازار از اقدامات پاکسازی و بهسازی این بازار به شمار می رود.

شهردار آبادان اعتبار 2 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده را بر ای این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری عنوان کرد و تصریح کرد: برای زیبا جلوه دادن این بازار، زیبا سازی محیط شامل رنگ آمیزی و ترمیم کف پوش بازار در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری آبادان با رویکردی جدید مبنی بر زیباسازی بافت های فرسوده در صدد تغییر چهره شهر آبادان می باشد.

لازم به ذکر است که، بازار ماهی فروشان آبادان از جمله بازارهای سطح شهر می باشد که روزانه پذیرای هزاران شهروند آبادانی و همچنین مسافرینی که از نقاط مختلف استان برای خرید ماهی به این شهر می آیند،  است و یکی از نمادهای این شهر به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز