ویسی:

از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می کنم

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۰:۴۱:۴۸
کد خبر: ۷۲۶۱۴۷
از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می کنم
سرمربی نفت مسجدسلیمان که در پی عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود؛ به خاطر بروز این حادثه در بدو سرمربیگری این تیم از مردم مسجد سلیمان معذرت خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، به گفته پزشکان، عبدالله ویسی که روز گذشته تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته بود، یک عمل جراحی دیگر در پیش دارد و برای دوری از فشار عصبی و استرس میبایست به مدت ۲ ماه از میادین ورزشی به دور باشد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در همین راستا در گفتگو با خبرنگار برنا در اهواز بیان کرد: بنده نسب به تیم نفت مسجدسلیمان وظیفه دارم که باید در نقل و انتقالات به این تیم کمک کنم و با تمام وجود نسب به

صحبت هایی که با هیات مدیره تیم، نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس و مدیرکل شرکت نفت مسجدسلیمان انجام دادم، متعهد هستم.

عبدالله ویسی گفت: متاسفانه در شروع کار و در مسیر برگشت این اتفاق رخ داد و تحت عمل جراحی قرار گرفتم که به گفته پزشکان یک عمل جراحی دیگر نیز در پیش دارم و دوران نقاهتم ۲ ماه طول می کشد.

وی در خصوص وضعیت قراردادش با تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: باید با مسئولین تیم نفت صحبت کنم که آیا همکاران بنده را قبول دارند یا اینکه شخص دیگری را برای سرمربیگری تیم در نظر خواهند گرفت. هرچند که به اعتقاد بنده آقایان بهروز مکوندی کوروش بختیاری زاده و همینطور هوشنگ لوینیان مربیان توانا و با تجربه ای هستند.

ویسی ادامه داد: با این حال باید دید هیئت مدیره تیم نفت چطور همکاری می کنند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به بروز این اتفاق در بدو همکاری با این تیم بیان کرد: بنده از مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می کنم که نتوانستم به این تیم کمک کنم و امیدوارم در آینده ای نزدیک بتوانم کمک موثری به تیم نفت مسجدسلیمان انجام دهم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز