برگزاری مراسم استقبال از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در ایذه

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۵:۲۷:۳۰
کد خبر: ۷۲۸۳۸۱
برگزاری مراسم استقبال از نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در ایذه
مراسم استقبال و جشن نایب قهرمانی شاهین بداغی، کشتی گیر فرنگی کار ایذه ای در مسابقات جهانی نوجوانان این رشته با حضور پرشور مردم ایذه برگزار شد

به گزارش خبرنگار برنا از ایذه، میثم دادمرز سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در این مراسم گفت: بار دیگر شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم خوش رنگ کشورمان در عرصه ورزش توسط جوانان برومند خوزستانی و ایذه ای هستیم که این نشان از پهلوان خیزی و ورزش دوستی این خطه از ایران است.

وی افزود: اینکه شاهین بداغی نوجوان پهلوان و قهرمان ایذه ای توانست برای بار دیگر دل مردم ایران و این شهرستان را شاد و نتیجه تلاش های خود و مربیان پرتلاش خود را به خوبی به نمایش درآورد نشان از انگیزه بالا این نسل و ورزش دوستی مردم این دیار دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه در ادامه گفت: هم اکنون شاهد حضور چندین جوان ورزشکار دیگر ایذه ای در تیم های ملی کشتی فرنگی، جانبازان و معلولین، فوتسال، فوتبال، بوکس و... هستیم که در اردوهای این تیم ها در حال آماده سازی جهت شرکت در مسابقات مختلف بین المللی و جهانی هستند که برای آنان نیز آرزوی موفقیت داریم.

گفتنی است، در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان که در شهر زاگرب کشور کرواسی برگزار شد، شاهین بداغی کشتی گیر وزن ۶۰ کیلوگرم عضو تیم ملی کشورمان با شکست دادن حریفانی از کشورهای آمریکا، روسیه و آذربایجان به مرحله نهایی راه یافت که در این مرحله با قبول شکست ۴بر ۱ در عین شایستگی به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

همچنین ملک محمد بویری، سرمربی باشگاه سینا صنعت ایذه و مربی شاهین بداغی، نایب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان ضمن خوشحالی از کسب این موفقیت توسط شاگرد خود گفت: شاهین بداغی یکی از نوجوانان با استعداد کشتی گیر است که بی شک در آینده ای نه چندان دور شاهد کسب موفقیت های بیشتر در این رشته ورزشی توسط وی خواهیم بود.

بویری افزود: از مسؤلان شهرستان و استان خواستار حمایت های مادی و معنوی از این گونه ورزشکاران و افتخار آفرینان هستیم.

وی در پایان از حمایت های علی بابا احمدپور مدیرعامل باشگاه سینا صنعت ایذه جهت حمایت های خود از کشتی گیران این شهرستان تقدیر کرد.

شاهین بداغیپس از ورود به شهرستان ایذه با حضور  پرشور مردم این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت و پس از آن نیز مراسمی جهت تقدیر از وی در بوستان بی‌بی مریم بختیاری برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز