همکاری ادارات برای کاهش مصرف برق در تابستان ضرورت دارد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۲۸۳۸۹
همکاری ادارات برای کاهش مصرف برق در تابستان ضرورت دارد
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: همکاری ادارات برای کاهش مصرف برق در تابستان ضرورت دارد.

سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهارکرد: با افزایش گرمای هوا و افزایش میزان مصارف انرژی برق دستگاههای اجرایی این شهرستان درکاهش مصرف انرژی برق اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: شایسته نیست مردم در این شرایط سخت اقتصادی محتمل قطعی آب و برق شوند و از این رو لازم است ادارات و دستگاه های اجرایی صرفه جویی و مصرف انرژی را به صورت جدی در دستور کار خود  قرار دهند .

سرپرست فرمانداری شادگان تامین برق مستمر و پایدار برای رفاه حال شهروندان را یکی از وظایف اصلی شرکت های توزیع برق اعلام کرد و افزود: انتظار می رود همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان با توجه به این موضوع و با کاهش مصارف غیر ضروری برق خود، زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان و روستائیان این شهرستان را فراهم کنند.

وی یادآور شد: عدم استفاده از لامپ های اضافی در ساعات روز، سرویس، بهینه سازی و تنظیم دمای مناسب سیستم های سرمایشی ادارات را از موارد لازم برای کاهش مصرف برق برشمرد.

حاجیان درپایان ، توجه به آموزش همگانی الگوی مصرف مطلوب، ارتقاء و ترویج فرهنگ بهره وری، توجه به آموزش همگانی الگوی مصرف مطلوب ، ارائه آموزش های اصولی روش های بهینه سازی مصرف ، پیشگامی دولت ، ادارات و شرکت های دولتی و نهاد های عمومی در رعایت الگوی مصرف و مقابله با ترویج فرهنگ مصرف گرایی را از جمله این راهکارها برشمرد.

 

نظر شما