چهار کشته در حادثه آتش سوزی بهمن ۳۷ آبادان+ببینید

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۳۳:۲۷
کد خبر: ۷۲۸۶۳۶
چهار کشته در حادثه آتش سوزی بهمن ۳۷  آبادان+ببینید
نهار مرگ خیابان بهمن ۳۷ آبادان چهار نفر جان را با خود برد.

مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۳:۱۱:۲۷ حریقی به سامانه ۱۲۵ به آدرس جمشید آباد بهمن ۳۷ اطلاع داده شده که هم زمان از ۴ ایستگاه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گروه های اطفائیه به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت ۱۳:۱۴ به محل رسیدند

وی گفت: پس از استقرار گروه عملیاتی، اطفاء و امداد آغاز شد که خوشبختانه توانستیم چهار نفر از ساکنین را از درون حریق در آورده و تحویل عوامل اورژانس دهیم. 

فرهانی پور افزود: متاسفانه در این حادثه چهار نفر هم که شامل دو مرد و یک زن و یک کودک بودند، جان باختند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در خصوص علت اولیه حادثه گفت: با توجه به اظهارات اعضای باقیمانده این خانه در محل آتش سوزی، شغل این خانواده جمع آوری ضایعات مختلف از جمله لباس های کهنه، کارتن، شانه تخم مرغ، چوب و... بوده و از این طریق امرار معاش می کردند.

فرهانی پور با اعلام اینکه علت حادثه بی احتیاطی روشن کردن گاز پیک نیک وسط موادقابل اشتعال جامد است، ادامه داد: یکی از اعضای خانواده به قصد پخت نهار در حیاط خانه و در میان ضایعات اقدام به پخت برنج کرده که آتش کپسول پیک نیک به ضایعات مجاور سرایت کرده و به درون خانه کشیده می شود.

وی گفت: مصدومین این حادثه از طریق اورژانس به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال داده یافتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان با عنوان اینکه در این عملیات 25 آتش نشان حضور داشتند، اضافه کرد: این حادثه به همت آتش نشانان سخت کوش در ساعت ۱۴:۰۰ مهار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز