استاندار خوزستان؛

اشتغال ۱۴۵۰ نفر در فاز دو پالایشگاه آبادان/ تکمیل و تجهیز بیمارستان نفت آبادان توسط کنسرسیوم فاز دو+ببینید

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۶:۰۱
کد خبر: ۷۲۹۴۵۲
اشتغال ۱۴۵۰ نفر در فاز دو پالایشگاه آبادان/ تکمیل و تجهیز بیمارستان نفت آبادان توسط کنسرسیوم فاز دو+ببینید
غلامرضا شریعتی گفت: هم اکنون هزار و 450 نفر در طرح فاز دو پالایشگاه آبادان مشغول به کار هستند که حدود 1200 نفر از این تعداد پرسنل بومی هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات اجرای فاز دوم پالایشگاه آبادان اظهار کرد: قریب به یکسال و نیم است که عملیات اجرایی ساخت فاز دوم پالایشگاه آبادان فعال شده و هم اکنون هزار و 450 نفر در این طرح مشغول به کار هستند و حدود 1200 نفر از این تعداد پرسنل بومی هستند و تاکید ما بر اشتغال بومی است.

وی گفت: این نشست با حضور علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار آبادان برای بررسی مشکلات در حوزه واردات کالاها و ماشین آلات از گمرک صورت گرفت که خوشبختانه این موارد برطرف شدند همچنین خواسته هایی از مدیریت استان و شهرستان و منطقه آزاد داشتند که صورتجلسه و توافق شد.

شریعتی افزود: امیدوارم انشاء الله کار با سرعت پیشرفت داشته باشد؛ از جمله مواردی که در جریان این جلسه حل شد مربوط به توقف 150 تریلر تجهیزات در گمرک است که به زودی ترخیص خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین مقرر شد کنسرسیومی که مدیریت اجرایی فاز دو را به عهده دارد بیمارستان نفت را تکمیل کند؛ کار ساخت این بیمارستان به دلیل کمبود منابع مالی متوقف شده و کنسرسیوم پذیرفت این بیمارستان را به عنوان مسئولیت اجتماعی و خدمت به مردم عزیز آبادان و خرمشهر تکمیل و تجهیز کند و به بهره‌برداری برساند و انتظار داریم بیمارستان نفت در آینده نزدیک افتتاح شود.

حضور در واحدهای عملیاتی پالایشگاه و طرح الحاقی فاز ۳ از دیگر برنامه های این نشست و بازدید یکروزه بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز