سهراب گیلانی آمد تا بعدها نگویند اگر ما می آمدیم چه می کردیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۶:۳۸
کد خبر: ۷۲۹۷۵۴
سهراب گیلانی آمد تا بعدها نگویند اگر ما می آمدیم چه می کردیم
یکی از مزیتها و تجربیات گرانقیمت آمدن سهراب گیلانی برای مردم ، پایان دوره وعده ها به مردم می باشد زیرا دیگر مردم هوشیار شده اند و به وعده های برخی از کاندیداها توجهی نمی کنند و به کاندیدای عملگرا در انتخابات بعدی مجلس رای خواهند داد.

به گزارش برنا، حکایت سهراب گیلانی برای مردم شوشتر و گتوند حکایت جالبی شده است .

وقتی در انتخابات گذشته مجلس ، سهراب گیلانی با اختلاف خیلی اندکی نسبت به رقبای خود به مجلس راه یافت ، همه می گفتند مگر سهراب گیلانی چه برتری و مزیتی نسبت به دیگر رقبای خود داشت که نمایندگی مردم شوشتر و گتوند را به عهده بگیرد؟ 

دست بر قضا و از عجایب روزگار شوشتر و گتوند این اتفاق افتاد و گیلانی رای دلخواه خود را در انتخابات به دست آورد .

برای سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده دو دوره گذشته مردم شریف شهرستانهای شوشتر و گتوند نیز فرصت خوبی پیش آمد تا هم یاران واقعی و دلسوز و وفادار خود را بیشتر بشناسد و هم با برنامه های قوی تری در انتخابات بعدی مجلس ورود کند . 

برای مردم شریف شهرستانهای شوشتر و گتوند نیز این فرصت چهار ساله پیش آمد تا خودشان تفاوت و توانمندی نماینده قبلی و فعلی مجلس را بهتر بشناسند و قدردان زحمات مردی باشند که بدون ادعا و برای مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند تلاش و پیگیری نمود .

سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده دو دوره گذشته مجلس ، در دوره نماینده فعلی مجلس آنقدر مظلوم واقع شده است که هیچگاه گیلانی در هنگام افتتاح پروژه ها از سیدمحمد سادات ابراهیمی به خاطر پیگیریها و تلاشهای گذشته وی در انجام پروژه ها نامی بر زبان نمی آورد . 

بسیاری از پروژه هایی که سادات ابراهیمی در دو دوره نمایندگی خود پیگیری و آغاز شدند ، سهراب گیلانی آنها را افتتاح می نماید مانند بسیاری از پروژه های بهداشتی و درمانی .

آمدن سهراب گیلانی در جایگاه نمایندگی مجلس با دیدگاه های سیاسی و نظامی گرچه دوره خاصی برای مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند شده است ولی این چهار سال با همه سختیهایی که دارد برای مردم تمام خواهد شد ولی تجربه گرانقیمتی برای مردم شده است .

یکی از مزیتها و تجربیات گرانقیمت آمدن سهراب گیلانی برای مردم ، پایان دوره وعده ها به مردم می باشد زیرا دیگر مردم هوشیار شده اند و به وعده های برخی از کاندیداها توجهی نمی کنند و به کاندیدای عملگرا در انتخابات بعدی مجلس رای خواهند داد .

آمدن سهراب گیلانی برای یک دوره چهارساله گرچه با این خصوصیات اخلاقی و خشک ، سخت بوده است ولی بعدها سهراب گیلانی و تفکرات این تیپ خصوصیات اخلاقی و شخصیتی نمی توانند ادعا کنند که اگر ما به جای سادات ابراهیمی نماینده مجلس بودیم چه می کردیم و شوشتر و گتوند را آباد می کردیم .

آمدن سهراب گیلانی تنها برای یک دوره چهارساله این امتیاز را برای مردم دارد که بعدها امثال سهراب گیلانیها نمی توانند ادعا کنند که اگر ما به جای سادات ابراهیمی نماینده مجلس بودیم چهار هزار نفر از بیکاران را به سر کار می بریم و دیگر نمی توانند بعدها ادعا کنند که اگر ما نماینده مجلس بودیم پرونده سد گتوند یا همان کوه نمکی که وی به آن لقب داده است به پیش رهبر می بردیم و امثال این ادعاها .

مردم اشتغال و رفاه اقتصادی و پیشرفت عمرانی و آبادانی می خواهند ، مردم با شادی و برگزاری کنسرتهای موسیقی مجاز با حضور خواننده های بزرگ در شوشتر و گتوند موافق هستند ، دیگر مردم با دیدگاههای سیاسی بسته و از وعده های مختلف خسته شده اند و به دنبال کاندیدایی با گرایش سیاسی باز و عملگرا موافق هستند . 

تک دوره نمایندگی سهراب گیلانی تا یک سال و نیم دیگر به پایان می رسد ولی این چهار سال برای مردم تجربیات گرانقیمتی داشت و تکرار نخواهد شد ./

 

نظر شما