مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد:

ورود ۷۵ شهید تازه تفحص شده از شلمچه/ ۴هزار شهید ایرانی در عراق باقی مانده است

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۰:۱۷
کد خبر: ۷۳۰۷۸۰
ورود  ۷۵  شهید تازه تفحص شده از شلمچه/ ۴هزار شهید ایرانی در عراق باقی مانده است
سردار سید محمد باقر زاده گفت: ۴ هزار شهید دیگر ایرانی در خاک عراق باقی مانده اند که در حال تفحص و شناسایی پیکر این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، سردار سید محمد باقر زاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز در مراسم استقبال از ۷۵ شهید تازه تفحص شده در مرز بین المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۴۵ هزار شهید تفحص شده و در حدود ۴ هزار شهید دیگر در خاک عراق باقی مانده اند.

وی به بازگشت ۷۵ شهید که امروز از مرز شلمچه وارد کشور شدند اشاره کرد و گفت: پیکر پاک این ۷۵ شهید در استان های بصره و میسان عراق تفحص شده و متعلق به عملیات محرم، رمضان، کربلای ۴ و تک پشتیبانی والفجر ۸ است که در مناطق زبیدات، کتیبان و جزیره بوارین کشف شده اند.

باقرزاده افزود: در حال تفحص چهار هزار شهید باقی مانده در عراق در غرب و جنوب و شمال غرب در کردستان عراق هستیم.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به حضور پر رنگ و استقبال عشایر عرب از شهدا تصریح کرد: امروز عشایر عرب به نمایندگی از ملت بزرگ ایران در مرز شلمچه به استقبال این شهدا آمدند. عشایر قهرمان ایران، ستون های استوار در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور هستند و بیرق تک تک عشایر عرب، پرچم های استقلال و شرف این ملت است.

لازم به ذکر است که، پیکر پاک این ۷۵ شهید، برای وداع به شهر بندر امام خمینی انتقال داده می شوند و پس از آن برای شناسایی و تشییع به تهران منتقل می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز