کشف خودروی مسروقه هندیجان در ماهشهر

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۵:۳۳
کد خبر: ۷۳۰۹۵۵
کشف خودروی مسروقه هندیجان در ماهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از اقدام سریع پلیس و کشف خودروی سرقت شده در هندیجان کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از هندیجان، سرهنگ ابدالی فرد اظهارکرد: یک دستگاه خودروی هایلوکس ( پلاک اروند ) در شامگاه دوشنبه 25 تیرماه در خیابان بسیج شهر هندیجان به سرقت رفت که با اقدام سریع پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت خودروی ربوده شده در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر کشف و سارق آن دستگیر شد.

وی افزود: ماموران پلیس پس از تشکیل پرونده و اقدامات قانونی؛ طی تحقیقات و بررسی های انجام شده و جمع آوری دلایل موجود ، سارق را با همکاری پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر شناسائی و خودروی مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت کشف و به مالباخته تحویل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با تصریح بر اینکه راننده خودرو با سهل انگاری سوئیچ را داخل خودرو گذاشته گفت: از علل وقوع سرقت بی توجهی شهروندان به هشدارهای پلیسی است.

 سرهنگ ابدالی فرد در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دادستان شهرستان هندیجان گفت: برای جلوگیری از سرقت خودرو نکات ایمنی را رعایت و خودرو را به سیستم های هشدار دهنده تجهیز نمایند تا از بروز  چنین مواردی پیشگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز