فرماندار باغملک:

دولت دوازدهم توجه ویژه ای به شهرستان باغملک داشته است/ وضعیت نامطلوب آنتن دهی خطوط ایرانسل در شهرستان

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۱:۳۱
کد خبر: ۷۳۱۰۴۳
دولت دوازدهم توجه ویژه ای به شهرستان باغملک داشته است/ وضعیت نامطلوب آنتن دهی خطوط ایرانسل در شهرستان
فرماندار باغملک گفت: اینک که دولت تدبیر و امید با رویکردی واقع بینانه و کارشناسانه و مبتنی بر توسعه متوازن و رسیدگی به مناطق کمتر برخودار چون شهرستان باغملک به جد در تلاش برای کم کردن فاصله مناطق مختلف کشور از نظر میزان برخورداری در زمینه های مختلف به ویژه گسترش زیرساخت ها است الحق باید گفت دولت با عنایت به منابع اعتباری کشور عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از باغملک، محمد نجاتی پور در جلسه شورای اداری شهرستان باغملک که امروز 28 تیرماه  با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مقامات استانی برگزار شد؛ ضمن خیر مقدم به دولتمردان و مدیران حاضر در جلسه اظهار کرد: شهرستان باغملک از مواهب الهی متعددی برخوردار است و در منطقه آب و هوایی مطلوب قرار دارد؛ با این وجود کسر متناوبی نزدیک به 16 درصد از شهروندان باغملک تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) قرار دارند. یعنی بیش از 3 برابر میانگین استان و کشور.

وی افزود: دولت تدبیر و امید و همه دولت های قبل و قبل تر منشأ خدمات ارزنده ای در این شهرستان شدند که آثار آن کاملا مشهود و قابل تقدیر است.در عین حالی که کاستی های فراوانی در بخش های مختلف وجود دارد که موجبات رنجش خاطر مردم را فراهم آورده است.

نجاتی پور تاکید کرد: اینک که دولت تدبیر و امید با رویکردی واقع بینانه و کارشناسانه و مبتنی بر توسعه متوازن و رسیدگی به مناطق کمتر برخودار چون شهرستان باغملک به جد در تلاش برای کم کردن فاصله مناطق مختلف کشور از نظر میزان برخورداری در زمینه های مختلف به ویژه گسترش زیرساخت ها است الحق باید گفت دولت با عنایت به منابع اعتباری کشور عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 فرماندار باغملک تصریح کرد: احداث و افتتاح همین سه سایت تلفن همراه و راه اندازی شبکه دیتا که محدوده قابل ملاحظه ای را تحت پوشش قرار می دهد یک نمونه از کارهای تحسین آمیز وزارت ارتباطات می باشد که باید به آنها مرحبا گفت و دست مریزاد. ضمن اینکه در هفته دولت پروژه های بیشتری را در دست افتتاح دارد.

وی ادامه داد: البته آمار خوشحال کننده و بعضا ناراحت کننده دیگری هم دارد از جمله آمار بسیار خوب 84 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه و تلفن ثابت شهری و آمار نسبتا خوب ضریب تلفن ثابت روستایی در شهرستان باغملک. اما آنچه موجب نگرانی است میزان نامطلوب پوشش شبکه تلفن همراه و به تبع آن پوشش اینترنت نامطلوب تر در شهرستان است.

نجاتی پور افزود: در همین راستا تعمیر و ارتقای 18 سایت روستایی GSM به همراه اول و ایجاد پنج سایت جدید همراه اول و راه اندازی دیتای 3G و 4G در مجموع برای 23 سایت ذکر شده مورد نیاز و نیازمند دستور مقام عالی وزارت است

وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ضمن اینکه توسعه فیبر نوری مراکز تلفن روستایی از جمله امامزاده عبداله که منطقه ای سیاحتی ـ زیارتی، پرجمعیت و پرتردد است و همچنین تبدیل شبکه کابل های هوایی روستایی به دلیل در معرض سرقت قرار داشتن به شبکه کابل زیر سطحی و خاکی از اهم استدعاهای عاجل ما از وزیر است.

فرمانداری باغملک در خصوص کیفیت اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی در شهرستان اظهار کرد: در بخش ایرانسل وضعیت نگران کننده و بغرنجی داریم در اکثر نقاط روستایی یا اصلا شبکه ایرانسل وجود ندارد یا از آنتن دهی نامطلوبی برخوردار است. ضمن اینکه در پاره ای از نقاط شهری از جمله شهر صیدون نیز پوشش ایرانسل موجود نیست و به هنگام دیدارهای مردمی مدام در معرض سوال واقع می شویم که در دنیای جدید و عصر اینترنت چرا یا اصلا فعال نیست یا در برخی نقاط که به صورت نیم بند فعال است، آنتن دهی مطلوبی ندارد.

وی افزود: در بخش پست وضعیت مطلوب و رضایتبخشی داریم؛ اداره پست باغملک و 37 دفتر ICT و هفت دفتر پیشخوان دولت سرگرم خدمت رسانی در این شهرستان هستند.تنها مشکلی که وجود دارد، ساختمان اداره پست محقر و قدیمی است که نیازمند توجه وزیر است.

نجاتی پور گفت: در پایان از مدیر مخابرات منطقه خوزستان، مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات و رؤسای ادارات مخابرات و پست باغملک و مدیرکل بحران تقدیر و تشکر کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز