لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

شروع خوبی داشتیم/ فوتبال بدون هوادار ناقص است

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۵:۲۶
کد خبر: ۷۳۵۷۳۶
شروع خوبی داشتیم/ فوتبال بدون هوادار ناقص است
شهاب‌الدین گردان گفت: با توجه به نتیجه کسب شده مقابل سپاهان، شروع خوبی در لیگ برتر داشتیم.

شهاب‌الدین گردان در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به عقیده من برای شروع خوب کار کردیم؛ درست است که سپاهان در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کرد اما همین تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر است.

وی گفت: خدا را شکر که بازی با سپاهان نظر هواداران و کادر فنی را جلب کرد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

گردان افزود: بازیکنان ما در دیدار برابر سپاهان نظرات کادر فنی را که در تمرینات پیگیری می‌شد، در زمین اجرا کردند و ماحصل این موضوع یک تساوی ارزشمند در خانه حریف بود.

وی از کار کردن در کنار کاظم فرهانی، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت و توضیح داد: تمرینات خوبی را دنبال می‌کنم و به دنبال آن هستم که چیزهایی را که در تمرین به من اضافه می‌شود را در بازی به کار بگیرم.

گردان از دیدار بعدی تیمش مقابل نماینده تبریز گفت و اضافه کرد: خیلی هیجان داشتم تا در برابر هواداران تیم صنعت نفت به میدان بروم ولی برای دومین هفته متوالی باید در زمین بدون تماشاگر بازی کنم.

وی در همین خصوص تصریح کرد: باور کنید هیچکس از محرومیت تماشاگر برای حضور در ورزشگاه راضی نیست و با نیامدن هوادار به ورزشگاه هیچ چیزی عوض نمی‌شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به عقیده من باید با آن تعداد تماشاگرنمای اندک برخورد شود نه اینکه به خاطر تعداد کمی بازی را بدون تماشاگر کرد، باور کنید فوتبال بدون هوادار یک فعالیت ناقص است.

وی در پایان عنوان کرد: تیم گسترش فولاد تغییر زیادی به نسبت سال گذشته نداشته است و فوتبال را روی زمین و تاکتیکی ارائه می‌دهد، به نظر می‌رسد بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز