لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

دردسرسازی نفت آبادان برای تیم های لیگ هجدهم/ کاش هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۶:۴۶
کد خبر: ۷۳۶۱۵۵
دردسرسازی نفت آبادان برای تیم های لیگ هجدهم/ کاش هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند
وفا هخامنش گفت: بازی با سپاهان دیگر تمام شده است و حالا به هفته دوم لیگ فکر می‌کنیم.

وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اشاره به بازی هفته نخست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم هجومی سپاهان از میانگین قدی بلندی بهره می‌بردند کار سختی را در ۹۰ دقیقه داشتیم.

 وی گفت: بسیار خوشحالم که در نخستین هفته از لیگ برتر هجدهم دروازه تیم‌مان بسته ماند و شرمنده مردم عزیز آبادان نشدیم.

 هخامنش افزود: مطمئن باشید سپاهان با این تیم و مهره‌هایی که در اختیار دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود و امتیاز گرفتن در نقش جهان به هیچ عنوان ساده نیست.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت از شرایط این تیم پر طرفدار گفت و افزود: صنعت نفت با پائولو سرخیو برای تمام تیم‌های لیگ برتر دردسرساز می‌شود و در همین هفته اول نشان دادیم که تیم منسجمی هستیم. با این وجود باید روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم و تا روز به روز بهتر بشویم.

هخامنش اضافه کرد: در حالیکه از صمیم قلب دوست داشتم بازی نخست خانگی‌مان با فریادهای«آبادان برزیلته» تماشاگران همراه باشد، تا این لحظه از حضور تماشاگر محروم هستیم، امیدوارم که کمیته برگزاری مسابقات به نامه باشگاه صنعت نفت ترتیب اثر بدهد و بازی مقابل گسترش فولاد با حضور هواداران‌مان برگزار شود.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی با سپاهان و نتیجه آن درست بعد از شنیدن سوت پایان مسابقه برای ما تمام شد و حالا تمرکز ما روی هفته دوم لیگ برتر و سه امتیاز این دیدار است.

 

 

 

 

 

نظر شما