هفته دوم لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

رویاپرداز نیستم و با کار تیمی پیش می روم/یک برزیلی در راه صنعت نفت است/شرایط سخت باشگاه و کرار قابل درک است

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۰:۳۲
کد خبر: ۷۳۶۶۷۳
رویاپرداز نیستم و با کار تیمی پیش می روم/یک برزیلی در راه صنعت نفت است/شرایط سخت باشگاه و کرار قابل درک است
پائولو سرخیو گفت: رویاپرداز نیستم و در زمان حال زندگی می کنم و باتوجه به کار تیمی برنامه خود را پیش می برم و فقط روی بازی آینده تمرکز خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت با حضور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، با عنوان اینکه در بازی فردا به نماینده تبریز احترام می گذاریم و برای همه تیم ها احترام قائلم، اما ناچاریم که راه خود را ادامه داده و از همان راه ها به پیروزی برسیم، اظهار کرد: از بازیکنان می خواهیم که اهداف ما را برای رسیدن به پیروزی دنبال کنند و فرقی نمی کند چه تیمی را در مقابل داریم، بازیکنان بسیار خوبی داریم که نمایش خوبی مقابل سپاهان داشتند و این بازی نیز برای نماینده تبریز بسیار سخت خواهد بود.

وی گفت: به پیشرفت قابل توجهی در کار حمله و رسیدن به گل نیاز داریم، ما بعد از پنج هفته کار تیمی در مسیر درستی قرار گرفته ایم، اما با گذشت زمان تیم بهتری در آینده خواهیم بود، بازیکنان پیام مرا در خصوص تعهد به تیم خود دریافت کرده‌اند و این موضوع به من امیدواری می دهد.

سرخیو افزود: در خصوص کرار جاسم باید بگویم که قرارداد وی به پول ایران بسته شده بود و با صعود قیمت ارز، رقم قرارداد او به شدت سقوط کرد، این بازیکن با چنین مشکلی روبرو است و من این موضوع را درک می کنم، همانگونه که اعتقاد هواداران به این بازیکن برای من قابل درک است، شرایط سختی برای دو طرف ایجاد شده که باید حل شود و دلار برای باشگاه هم بالا رفته که در این خصوص به مدیرعامل هم حق می دهم.

سرمربی پرتغالی نفت آبادان اضافه کرد: بالغ بر 45 مهاجم را بررسی کرده‌ام. به دنبال گزینه مناسبی برای تیم صنعت نفت هستم، به همین خاطر وقت زیادی برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی از سوی مدیر برنامه‌ها از من تلف می شود.

وی با تاکید بر این موضوع که برای من دیدن فیلم 10 دقیقه‌ای از بازیکنان خارجی ملاک نیست، تاکید کرد: بنا ندارم هر بازیکنی را به صرف خارجی بودن انتخاب کنم.

سرخیو توضیح داد: یک بازیکن خارجی با کیفیت برزیلی در چند روز آینده به تیم ما ملحق می شود، همچنین فردین عابدینی که از چند روز گذشته در تمرینات ما حضور دارد را بازیکن باکیفیتی دیدم که در خصوص او نیز در چند روز آینده نظر می دهم.

وی خاطر نشان کرد: حسین بغلانی با توجه به تکنیک و فوتبال روی زمینی که دارد را به دید یک دفاع آخر صرف نگاه نمی کنم و این بازیکن می تواند در پست های مختلف به ما کمک کند.

سرخیو در پایان تصریح کرد: رویاپرداز نیستم و در زمان حال زندگی می کنم و باتوجه به کار تیمی برنامه خود را پیش می برم و فقط روی بازی آینده تمرکز خواهم کرد.

لازم به ذکر است که فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به این نشست نرسید.

همچنین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد در هفته اول با تساوی مقابل حریفان هر کدام با یک امتیاز به ترتیب در جایگاه دوازدهم و نهم قرار دارند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز