سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز؛

تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود/فوتبال صنعت نفت آبادان خوب و عوض شده است

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۲:۰۶:۵۴
کد خبر: ۷۳۶۷۸۵
تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود/فوتبال صنعت نفت آبادان خوب و عوض شده است
فیروز کریمی: بازی کردن با این صنعت سخت بود. همه در یک کار تیمی بودند و بازی می کردند. در کل بازی با صنعت نفت آبادان همواره سخت بوده و هست.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، فیروز کریمی جمعه شب پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی با توجه به زمان حضورش به عنوان سرمربی صنعت نفت، اظهار کرد: بدون اغراق و بلوفی باید اذعان کنم در طول مدتی که آبادان بودم نهایت همکاری با من شد و از این بابت راضی هستم. و شاید در روز آخر نشد که از همه شما تشکر و قدردانی کنم. امروز هم به همان اندازه از من استقبال شد و از اینکه مجددا در آبادان هستم خوشحالم و امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم میزبان خوبی برای صنعت نفت باشیم.

وی گفت: بازی، خوب بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. با اینکه تغییراتی در تیم صنعت نفت انجام شده اما بر مبنای شناختی که داشتیم به این دیدار آمدیم.

کریمی افزود: برای موفقیت در این دیدار، بیش از 10 بار بازی صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان را که شبیه به همین بازی بود و بدون تماشاگر انجام شده بود، به خوبی نگاه و آنالیز کرده بودیم به همین دلیل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد اضافه کرد: قبل از ورود به بحث فنی باید بگویم یک مورد را محاسبه نکرده بودیم و آن هم ضربات سر دقیق و خوب اکبر ایمانی بود که یاد ندارم اینگونه سر میزد و مطمئنا مربی ایشان در این مهارت وی بی تاثیر نبوده است. حتی وقتی هخامنش نمی توانست سر بزند ایمانی از این کار خوب بر می آمد.

وی توضیح داد: دو تیم فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند و از نقاط ضعف و قوت همدیگر مطلع بودند. امروز فوتبالی را دیدیم که بین دو نیمه و منطقه هیجده در حال انجام بود و فوتبال پر تحرکی را شاهد بودیم.

سرمربی گسترش با اشاره به تک گلی که بازیکن تیمش در این بازی به ثمر رساند، بیان کرد: در این بازی احتمال می دادیم گلی با این سبک و سیاق بزنیم چرا که تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما به هیچ وجه احتمال نمی دادیم گلی شبیه امشب از صنعت نفت وارد دروازیمان بشود.

کریمی خاطر نشان کرد: دروازه‌بان ما روی این گل مقصر بود و پنج درصد از قرارداد وی را به دلیل ضعیف بودن وی در این دیدار کسر می کنیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد افزود: صادقانه بگویم نتیجه تساوی برای هر دو تیم عادلانه بود چرا که هر دو تیم دارای توپ و میدان بودند و صاحب موقعیت هایی شدند.

وی در خصوص اینکه شما سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز هستید یا ماشین سازی شهرداری تبریز، عنوان کرد: هیچ کدام، ماشین سازی شهریار تبریز. در ماهیت کار تغیری ایجاد نشده است. همان تیم گسترش با همان نفرات با همان سبک و سیاق اما از باب اینکه ماشین سازی یک تیم باقدمت و دوست داشتنی با احترام و دارای تماشاگر خوب است مثل صنعت نفت آبادان، حیف بود که تیم ما با این بضاعت از نعمت تماشاگر محروم باشد. به همین خاطر همان تیم گسترش را با سبک و سیاق خاصش حفظ کردیم با این امتیاز که تماشاگر خوبش را به جمع خودمان اضافه کردیم.

کریمی افزود: گرچه معتقدم خیلی از تیم ها دارای تماشاگر هستند، اما زمانی که تماشاگر به طرفدار تبدیل بشود، نفعش برای تیم دوچندان است. ارزیابی ما این است که در نهایت این تغییرات به نفع تیممان شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: فوتبال صنعت نفت آبادان خوب و عوض شده است. سال گذشته کرار بود و توانستیم پوشش بدهیم. اما در این بازی معلوم نبود چه باید کرد. بازی کردن با این صنعت سخت بود. نه بحث احمدی بود و نه ایمانی و نه میلاد و نه سوارز بلکه بحث یک تیم بود. همه در یک کار تیمی بودند و بازی می کردند. در کل بازی با صنعت نفت آبادان همواره سخت بوده و هست.

کریمی تصریح کرد: در این دیدار سعی کردیم مقابل صنعت نفت آبادان خوب بازی کنیم و به همین خاطر تلفات دادیم و ماهیچه های پای دو بازیکن ما گرفت. خواستیم فوتبالی ارائه بدهیم که در خور ماشین سازی تبریز باشد و از طرفی در خور صنعت نفتی باشد که آن را از خودمان می دانیم.

وی خاطر نشان کرد: صنعت نفت امروز از داشتن هواداران محروم بود اما اصحاب جراید و خبرگزاری ها از لحظه ورود پذیرای ما بودند که امیدواریم در تبریز بتوانیم میزبانی خوبی را از صنعت نفت داشته باشیم. 

کریمی در پایان در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اگر امروز این بازی با حضور تماشاگران نفت برگزار می شد آیا این نتیجه حاصل می شد، گفت: نمی شود این را گفت. یه موقع می بیندی تماشاگر است و صنعت دارای چند موقعیت خوب می شود اما تبدیل به گل نمی شود. یه زمان هم ما دارای موقعیت خوب می شویم. در کل لطف کار به تماشاگر است؛ آن هم تماشاگر خونگرم آبادانی. امیدوارم هیچ تماشگری از بازی، همراهی و حضور در کنار تیمش محروم نشود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز