تشکیل شورای عالی واگذاری خانه های بازی و فرآموز در شهرداری منطقه ۲ اهواز

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۱:۲۶
کد خبر: ۷۳۷۸۷۲
تشکیل شورای عالی واگذاری خانه های بازی و فرآموز در شهرداری منطقه ۲ اهواز
جلسه شورای عالی واگذاری خانه های بازی و فرآموز در دفتر مدیر منطقه 2 با حضور احمد سراج، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، پرویز دغاغله، مدیر منطقه 2 و مسئولین آن منطقه جهت بررسی پرونده متقاضیان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ب نا از اهواز، احمد سراج معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی گفت: در این جلسه 16 پرونده جهت بررسی به شورای عالی واگذاری تقدیم شد که تعداد 8 پرونده با کامل بودن مدارک، مراحل بعدی اخذ مجوزهای لازم را طی خواهند کرد.

سراج با اشاره به ظرفیت مناسب منطقه 2 در راه اندازی خانه های بازی و فرآموز افزود: مصوبه شورای شهر و دستورالعمل های قانونی موجود، راه را برای ایجاد و تشکیل خانه های بازی و فرآموز موفق تسهیل کرده است.

وی با تقدیر و تشکر از مدیر منطقه 2 جهت پیگیری این مسئله اظهار کرد: در حال حاضر منطقه 2 بیشترین درخواست اخذ مجوز را برای راه اندازی خانه های بازی و فرآموز دارد.

این مقام مسئول هم چنین به مصوبات شورای عالی واگذاری اشاره کرد و گفت: به علت حساسیت بسیار بالای موضوع، هماهنگی های خوبی با منطقه صورت پذیرفت. از جمله این که بررسی و ارائه مجوزها بایستی با نظارت مستقیم منطقه صورت پذیرد. هم چنین خانه های بازی و فرآموز اجازه راه اندازی هیچ کسب و کار دیگری به عنوان متفرقه  مانند فروش اغذیه یا برگزاری کلاس های مختلف را ندارند. چرا که این امور نیازمند اخذ مجوز از دیگر اصناف است. به نظر شورای عالی واگذاری در خانه های بازی و فرآموز آن چه که باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد، تامین بستر لازم برای بازی کودکان و نوجوانان با رویکرد پر کردن اوقات فراغت آن ها و ظرفیت سازی لازم در راستای ارائه مناسب آموزش های شهروندی است.

گفتنی است جلسه شورای عالی واگذاری قبلا در مناطق 4 و 8 شهرداری به منظور ساماندهی خانه های بازی و فرآموز تشکیل شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز