مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت روز خبرنگار؛

بیش از پیش نیازمند وفاداری به موازین حرفه ای ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۷:۵۷
کد خبر: ۷۳۸۶۸۰
بیش از پیش نیازمند وفاداری به موازین حرفه ای ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی هستیم
اسمعیل زمانی گفت: در جامعه کنونی ما بیش از هر زمان دیگری دریافت اطلاعات درست، واقعی، دور از حواشی و وفادار به موازین حرفه ای ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی احساس می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، اسمعیل زمانی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار کرد: ۱۷ مرداد ماه بهانه ای برای تقدیر از تلاش های ارزنده خبرنگاران، اصحاب رسانه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی است؛ که صادقانه و دلسوزانه در این راه جانش را فدا کرد.

زمانی گفت: امروزه در جامعه کنونی ما بیش از هر زمان دیگری دریافت اطلاعات درست، واقعی، دور از حواشی و وفادار به موازین حرفه ای ارتباطات اجتماعی و اطلاع رسانی احساس می شود؛ که این وظیفه ی صاحبان عرصه اندیشه و قلم را سنگین تر می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: منطقه آزاد اروند مفتخر است که با داشتن صدا و سیما، چندین نشریه محلی، حضور خبرگزاری ها، سایت ها و پایگا ه های خبری در آبادان و خرمشهر رکوردار بیشترین میزان رسانه در بین مناطق آزاد است که گردش سریع و روان اطلاعات را ممکن می سازد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: اصحاب رسانه به عنوان بازوان سازنده سازمان منطقه آزاد اروند، ترسیم کننده اتفاقات مهمی در سالیان اخیر بوده اند و نقد آنان راه گشای این سازمان در عبور از گردنه های سخت می باشد.

وی در پایان افزود: اینجانب با پاسداشت تلاش اهل قلم در تمامی عرصه ها، روز خبرنگار را تبریک گفته و برای اصحاب رسانه بهترین ها را از خدای بزرگ آرزو می کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز