هفته سوم لیگ هجدهم فوتبال ایران؛

پدیده مشهد برد نفت آبادان خورد

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۴:۰۷
کد خبر: ۷۳۹۲۲۴
پدیده مشهد برد نفت آبادان خورد
دیدار تیم صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا صنعت نفت آبادان در هفته سوم، اولین باخت خود را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی در ورزشگاه امام رضا(ع) به دیدار پدیده مشهد در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر رفت که در دو بازی قبل نیز به نتیجه تساوی قناعت کرده بود.

با وجود موقعیت های بسیار تیم صنعت نفت آبادان در دو نیمه، اما پدیده مشهد با تک گل ثانیه های پایانی امین قاسمی نژاد از سد نفت آبادان گذشت و با این گل سه امتیازی جمع امتیاز ات خود را در هفته سوم به عدد ۶ رساند.

پائولو سرخیو با ترکیب؛ شهاب گردان، ‌عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، اکبر ایمانی، احمد عبداله زاده، مصطفی احمدی، میلاد جهانی(جعفر سلمانی 88)، لوییز سوارز(طالب ریکانی 93) و بهنام برزای به میدان رفت.

شاگردان یحیی گل محمدی را در این دیدار محمد ناصری، علی نعمتی، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، امیر منصوریان، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، محمدرضا خلعتبری(محمد قاسمی نژاد 72)، امین قاسمی‌نژاد(رضا صدری 93) و حسین مهربان(یونس شاکری 65) تشکیل دادند.

 این دیدار با داوری کوپال ناظمی و کمک‌های حمید سبحانی، محمدرسول ذورقی و علی بای به نظارت رحیم رحیمی‌مقدم برگزار شد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با دو امتیاز در جایگاه سیزدهم و پدیده مشهد با 6 امتیاز در جایگاه دوم لیگ هجدهم برتر فوتبال ایران جای گرفتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز