تاکید بر ضرورت مشارکت مسئولان استان خوزستان در کنترل قیمت ها

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۴:۰۶
کد خبر: ۷۴۱۱۰۸
تاکید بر ضرورت مشارکت مسئولان استان خوزستان در کنترل قیمت ها
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان گفت: برای کنترل قیمت ها در بازار لازم است که مسئولان با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سیدنورالله حسن زاده در ستاد تنظیم بازار استان بیان کرد: برای کنترل قیمت در بازار باید نظارت و حساسیت و همکاری لازم از سوی مسئولان مربوطه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اتحادیه ها و اصناف در سلامت کامل هستند و درصد کمی خطا دارند بیان کرد: باید از ظرفیت های قانونی برای کنترل قیمت ها استفاده کنیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان درادامه اضافه کرد: عکس العمل بازار در برابر افزایش نرخ ارز طبیعی است و این عکسل العمل در کل کشور رخ داده است و وظیفه مسئولان در مقابل این تغییرات ، کنترل افزایش قیمت و حفظ پایداری و ثبات در بازار است تا افزایش قیمت ها تداوم نداشته باشد.

حسن زاده گفت: نباید افزایش قیمتی که به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی رخ داده است را به اجبار کاهش دهیم باید وضعیت موجود را حفظ کنیم تا به تعادل برسد .

وی افزود: نباید با ظن احتکار و قاچاق وضعیت بازار را دچار اختلال کنیم ، باید با تحقیق و بررسی با افرادی که قاچاق و یا احتکار و اختفاء کرده است برخورد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه باید حضور تعزیرات در بازار احساس شود گفت: تعزیرات به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید به صورت مداوم از بازار بازرسی داشته باشند و از هر گونه اقدام عجولانه ای بپرهیزند.

 

نظر شما