مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبرداد:

آغاز به کار دبیرخانه دائمی نکوداشت مشاهیر و چهره های ماندگار اروند+ببینید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۰۲:۴۶
کد خبر: ۷۴۱۶۲۸
آغاز به کار دبیرخانه دائمی نکوداشت مشاهیر و چهره های ماندگار اروند+ببینید
غلام علی رجایی گفت: به زودی دبیرخانه دائمی نکوداشت مشاهیر و چهره های ماندگار شهرستان های آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، دکتر غلامعلی رجایی مشاور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان آبادان شهری پرظرفیت و دارای چهره های سرشناس است که باید از پتانسیل بلقوه آن در تمامی زمینه ها بهره برداری کنیم.

وی گفت: تعامل بین دستگاه های مختلف می تواند ناهنجاری ها را در جامعه به هنجار تبدیل کند و در این راستا همگی بخصوص اهالی فرهنگ و هنر باید نقشی پر رنگ داشته باشند.

رجایی به اجرای کارهای زیربنایی و تاسیسی اشاره کرد و افزود: اجرای کارها و فعالیت های ماندگار می تواند آثار مثبتی در جامعه به دنبال داشته باشد و آیندگان نیز از آن بهره مند شوند و در این خصوص با استفاده از نظرات و هم افزایی همدیگر می توانیم به راهکارهای مساعدی دست یابیم.

مشاور سابق آیت الله هاشمی رفسنجانی به فضاهای فرهنگی و مذهبی موجود در آبادان اشاره کرد و ادامه داد: با تعریف کاربری برای برخی از فضاها ی موجود در شهرستان، می توانیم مشکلات بخش فرهنگ و هنر را در زمینه برگزاری برنامه های مختلف مرتفع کنیم و برنامه ها را عمومی تر برگزار نمائیم.

وی در پایان اضافه کرد: به زودی دبیرخانه دائمی نکوداشت مشاهیر و چهره های ماندگار شهرستان های آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند افتتاح می شود.

در ادامه این نشست مدیران انجمن های فرهنگی هنری و آموزشگاه های هنری بخش خصوصی، مشکلات مجموعه خود را اعم از؛ نبود محل ثابت برای انجمن ها، تخصیص اعتبار بیشتر برای اجرای برنامه های فرهنگی هنری، استفاده از ظرفیت های بومی در برنامه های سازمان، عدم محل مناسب برای اجرای جشنواره و همایش ها و تغییر نگاه مدیران به مقوله فرهنگ و هنر را خواستار شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز