سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

بازی کردن کرار قطعی نیست/برای کسب سه امتیاز خواهیم جنگید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۶:۵۲
کد خبر: ۷۴۱۷۱۱
بازی کردن کرار قطعی نیست/برای کسب سه امتیاز خواهیم جنگید
ساعتی قبل٬ کنفرانس خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در سالن کنفرانس استادیوم تختی آبادان برگزار شد که در آن پائولو سرجیو پرتغالی، سرمربی طلایی پوشان و داریوش یزدی سرمربی آبی های خوزستان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان٬ پائلو سرخیو سرمربی صنعت نفت آبادان در این نشست اظهار کرد: طبیعتا ماهم از نتایج بدست آمده خوشحال نیستیم. اهل توجیه کردن نیستم. اما تیم ما شرایط مناسبی تاکنون نداشته است. 

وی گفت: هر چند کرار جاسم و بالوتلی به ما اضافه شده اند اما بالوتلی قطعا از لحاظ آمادگی  به بازی فردا نمی رسد و بازی کردن کرار هم هنوز قطعی نیست. 

نام بازیکن برایمان مهم نیست

سرخیو افزود: نام بازیکن برایمان مهم نیست. مهم 11 نفری هستند که در قالب یک تیم می جنگند. ما جوانانی داریم که می توانند با انگیزه و توان بالایشان فوتبال بازی کنند. فردا به هواداران ثابت می کنیم که کیفیت بازیمان در دیدار با پدیده بخصوص در نیمه اول کاملا تصادفی بوده است. 

در حضور هوادارانمان می جنگیم

سرمربی صنعت نفت آبادان اضافه کرد: استقلال خوزستان نتایج خوبی گرفته است و بازی‌های با کیفیتی از این تیم شاهد بوده ایم٬ اما ما می‌خواهیم در حضور تماشاگرانمان برای سه امتیاز بجنگیم.

سرخیو در خصوص ترکیب فردا و محرومیت بازیکنان توضیح داد: بازیکن محروم نداریم، اما یکی از اعضای تیم دچار مصدومیت جزئی است که حضور یا عدم حضورش تا فردا مشخص می شود. 

به دفاع وسط نیاز مبرم داریم

وی در خصوص جذب بازیکن در پست دفاع تیم تصریح کرد: صریح و شفاف بگویم، به وجود دفاع وسط نیاز مبرم داریم. قریشی دفاع وسط فصل قبل خونه به خونه در حال تمرین با ما است، اما هنوز تصمیمی نگرفتیم. امیدوارم بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را هرچه سریعتر جذب کنیم. 

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان از هفته ی چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا جمعه ازساعت20:30در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار یکدیگر می روند. این اولین دیدار صنعت نفت با حضور تماشاگران و هوادارانش در این فصل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز