صنعت نفت آبادان ۲ - استقلال خوزستان ۲

توقف صنعت نفت در خانه/برزیل همچنان در حسرت برد

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۱:۴۹:۵۰
کد خبر: ۷۴۲۰۲۲
توقف صنعت نفت در خانه/برزیل همچنان در حسرت برد
اولین دیدار خانگی صنعت نفت آبادان با استقلال خوزستان با نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا صنعت نفت آبادان در هفته چهارم و با حضور تماشاگرانش، با سه امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر بماند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ایستگاه چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که برزیل ایران همچنان در حسرت برد، منتظر دیدار هفته ی آینده ی خود مقابل پرسپولیس است.

دربی خوزستان در حالی برای دو تیم صنعت نفت و استقلال خوزستان با تقسیم امتیاز رقم خورد که اگر صنعت نفت دارای مهاجمی آماده بود، شاید می‌توانست اولین برد خود را در مقابل اهوازی های جوان و دونده کسب کند.

در همین حال با وجود موقعیت های بسیار تیم صنعت نفت آبادان در دو نیمه، اما استقلال دو بار توانست دروازه نفت آبادان را باز کند. گل های استقلال خوزستان را در این بازی وحید خشتان  در دقایق 26 و 66 به ثمر رساند. همچنین برای صنعت نفت آبادان میلاد جهانی در دقیقه 62 و کرار جاسم در دقیقه 74 گل زنی کردند.

پائولو سرخیو در این بازی با ترکیب؛ شهاب گردان، حسین بغلانی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، لوییز سوارز(81 -جعفر سلمانی)، بهنام برزای(46 -میلاد جهانی)، حامد پاکدل(46- طالب ریکانی) به میدان رفت.

شاگردان داریوش یزدی را در این دیدار حسین پورحمیدی، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، وحید حمدی نژاد، مهردار پورابوالقاسم، محمد شریفی(83- ایوب کلانتری)، وحید نامداری، میثم کریمی، میثم شاه مکوندزاده، وحید خشتان، رضا درویشی(71 - ناصر قلاوند(89- ایمان مبعلی)) تشکیل دادند.

 این دیدار با داوری علی میرغفاری و کمک رضا سخندان، محمد عطایی، پیمان فرخی مهر وبه نظارت عبود سنگاشکن برگزار شد.

همچنین با تصمیم داور این دیدار دو بار در دقایق 30 و 75 به دلیل گرمای هوا، کولینک بریک اعلام شد.

لازم به ذکر است که صنعت نفت آبادان با سه امتیاز در جایگاه سیزدهم و استقلال خوزستان با سه امتیاز در جایگاه دوازدهم لیگ هجدهم برتر فوتبال ایران جای گرفتند.

در ابتدای این دیدار بازیکنان و کادر فنی و داوری بازی با اهدای شاخه گل در کنار عکس پیشکسوت مرحوم فوتبال آبادان"عنا سلامیه" که روز گذشته به خاکسپاری شده بود، ادای احترام کردند.

در همین راستا بازیکنان صنعت نفت آبادان در این دیدار با مچ بند مشکی وارد زمین شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز