سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان؛

از نتایج به دست آمده فرار نمی کنم/امروز خوب بودیم و باید روی این فرآیند تمرکز کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۲:۲۹:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۰۲۴
از نتایج به دست آمده فرار نمی کنم/امروز خوب بودیم و باید روی این فرآیند تمرکز کنیم
پائولو سرخیو گفت: می دانیم که سه امتیاز در چهار بازی خوب نیست و نمی‌خواهیم از این فرار کنیم. هیچ تیمی بعد از چهار بازی نه قهرمان می‌شود و نه سقوط می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پائولو سرخیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: در ابتدا درگذشت پیشکسوت فوتبال آبادان(عنا سلامیه) تسلیت را می گویم. همچنین از حضور و حمایت هواداران بسیار خوب مان در روزی که بازی بسیار سختی داشتیم،  تشکر می کنم. تیم ما در همان نیمه اول بازی نیز کنترل بازی را به دست گرفته بود و به دنبال فضایی برای گلزنی بودیم. اما در یک ضد حمله تیم مقابل گل را به ثمر رساند.

وی با عنوان اینکه باید در مورد اشتباهات‌ و نقاط ضعفمان بیشتر کار کنیم، گفت: پس از دریافت گل اول به هیچ وجه شرایط رو به رشد خودمان را از دست ندادیم و معتقدم در تمام زمان نیمه دوم، توپ و میدان دست ما بود و شانس گل زدن هم داشتیم. گل دومی هم که دریافت کردیم متاسفانه روی توپ برگشتی بود. بعد از آن کارمان خیلی سخت شد. به این خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم، چرا که برگشت به بازی در آن شرایط کار آسانی نبود. ما به دنبال زدن گل سوم هم بودیم ولی خوش‌شانس نبودیم.

سرخیو در خصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازی با پرسپولیس در هفته آینده آسان نخواد بود، افزود: تا زمان بازی با پرسپولیس یک هفته فرصت داریم به این خاطر فعلا به آن بازی فکر نمی کنم و از پس فردا به آنالیز آن بازی فکر خواهم کرد. اکنون بازی امروز خودمان را آنالیز می کنم.

وی در پاسخ به سوالی خبرنگار دیگری مبنی در حد انتظار نبودن سوارز  اضافه کرد: فکر می‌کنم روند امروز سوارز پیشرفت کرده بود و می تواند روند رو به رشد را ادامه دهد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص آمادگی بهنام برزای با ذکر یک پرسش از خبرنگاران توضیح داد: به نظر شما برزای آماده بازی نبود؟ این بازیکن تاکنون سه بازی برای ما بازی کرده است، چگونه می‌گویید آماده بازی نیست؟ اما با این حرف شما کهوی مهاجم نیست و وینگر است، موافق هستم. اما به درخواست من در سه بازی گذشته در پست غیر تخصصی بازی کرد به این دلیل که مهاجم نداشتیم. ما مجبور بودیم از وی در پست غیر تخصصی اش استفاده کنیم. برزای هم بر خلاف بازی در پست تخصص اش، به درخواست ما عمل کرد.

وی در خصوص سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه از تیم بازی جمعی و تفکر و تاکتیک مربی را می بینیم اما به دلیل ضعف تکنیکی و یا خلاء بازیکنان باکیفیت تر و تمام کننده تیم کامل نیست، اضافه کرد: به دنبال یک مدافع وسط هستیم و حتی یک مهاجم هم به تیم‌مان اضافه کرده‌ایم. می دانیم که سه امتیاز در چهار بازی خوب نیست و نمی‌خواهیم از این فرار کنیم. هیچ تیمی بعد از چهار بازی نه قهرمان می‌شود و نه سقوط می‌کند. من از شما سوال می‌کنم ما امروز بازی خوبی انجام دادیم یا خیر؟ به نظرم خوب بودیم،‌ ما باید روی این فرآیند تمرکز داشته باشیم.

سرخیو در پایان با اظهار اینکه به دنبال رفع ضعف ها و کمبودهایمان در تلاش هستیم، تصریح کرد: هفته قبل بازی را به پدیده واگذار کردیم و در انتهای بازی گفتم داور به خوبی از پس قضاوت برآمد، با وجود اینکه شکست خورده بودم، اما امروز چیزی در مورد داوری نمی گویم.

لازم به ذکر است که دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

 

 

 

 

نظر شما